Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Det var en tatovering ja :)

Og fant du en kjeks inne i kabinettet? :o

Ja, inne i kabinettet. Den stasjonære pc'n lager sjokoladekjeks. ^_^

 

Nei, altså. Harddisken står på gulvet under pulten og oppå den fant jeg en kjeks som hadde falt ut av kjekspakken jeg hadde liggende der som proviant under E3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å FY SATAN INNI HELVETE. Jeg gjespet med kjeven på veldig vidt gap, også skjedde det bare noe "feil" i underkjeven, føltes ut som en drøy krampe eller noe. Varte en god stund, så jeg ble dritredd for at jeg hadde gjort noe alvorlig gærent og fucka opp hele underkjeven. Sitter og masserer det nå, kjenner fortsatt litt ømhet. :o

Lenke til kommentar

Å FY SATAN INNI HELVETE. Jeg gjespet med kjeven på veldig vidt gap, også skjedde det bare noe "feil" i underkjeven, føltes ut som en drøy krampe eller noe. Varte en god stund, så jeg ble dritredd for at jeg hadde gjort noe alvorlig gærent og fucka opp hele underkjeven. Sitter og masserer det nå, kjenner fortsatt litt ømhet. :o

Pøh, pingle. Har sånn at når jeg beveger på underkjeven på en viss måte så knekker det og knaker som fy. Dette har jo selvfølgelig ført til noen uheldige tilfeller der kjeven har låst sreg tilfeldig. Får også veldig vondt i kjeven viss jeg tygger på tyggis veldig lenge, men det er vel mer kjevemuskel relatert ^^

Lenke til kommentar

Pøh, pingle. Har sånn at når jeg beveger på underkjeven på en viss måte så knekker det og knaker som fy. Dette har jo selvfølgelig ført til noen uheldige tilfeller der kjeven har låst sreg tilfeldig. Får også veldig vondt i kjeven viss jeg tygger på tyggis veldig lenge, men det er vel mer kjevemuskel relatert ^^

 

Vi har det helt likt, du og jeg Erik. Kan knekke den og er jeg uheldig så låser den seg :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...