Cloudemyx Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det var en tatovering ja Og fant du en kjeks inne i kabinettet? :o Ja, inne i kabinettet. Den stasjonære pc'n lager sjokoladekjeks. ^_^ Nei, altså. Harddisken står på gulvet under pulten og oppå den fant jeg en kjeks som hadde falt ut av kjekspakken jeg hadde liggende der som proviant under E3. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det var en tatovering ja Og fant du en kjeks inne i kabinettet? :o Ja, inne i kabinettet. Den stasjonære pc'n lager sjokoladekjeks. ^_^ Nei, altså. Harddisken står på gulvet under pulten og oppå den fant jeg en kjeks som hadde falt ut av kjekspakken jeg hadde liggende der som proviant under E3. Jeg vil også ha en slik pc. Skal lære meg fiolin. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Bare 2 dager igjen.. Bare 2 dager igjen.. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Da har jeg sett The Boat that Rocked! Super film! Nå er det leggetid. Fint å våkne før 12 så dagen varer litt. God natt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Shit, jeg har sett film i kveld og egentlig mistet litt av begrepet om tid. Jeg trodde at klokka var rundt elleve, men den var sannelig kvart over tolv. Får lese gjennom forumet en gang før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Samme skjedde meg da jeg sto opp ca kl 15.00 og fikk servert middag til frokost. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Familier som spiser middag klokken 15:00.. Only in Norway. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Spiste vel en halvtime senere. Og det skjer ca aldri, var fordi hele huset skulle på noe fotballopplegg.. Litta leif der, ja. Endret 20. juni 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 http://justanotheriphoneblog.com/wordpress/iphone-software/tilt-to-live-is-free-until-monday Dere med iPhone, skyndt dere. Det er veldig skøy. God natt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Takk, for tipset. Laster det ned nå. Og med det legger jeg meg også. Nesten iallefall. Skal legge meg på sofaen med Ross Kemp: Retun to Afghanistan på Discovery Channel til jeg sovner. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg lastet det ned for 3 dager siden for 11kr, noes! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Life will never be the same: 1+3+3=7. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Å FY SATAN INNI HELVETE. Jeg gjespet med kjeven på veldig vidt gap, også skjedde det bare noe "feil" i underkjeven, føltes ut som en drøy krampe eller noe. Varte en god stund, så jeg ble dritredd for at jeg hadde gjort noe alvorlig gærent og fucka opp hele underkjeven. Sitter og masserer det nå, kjenner fortsatt litt ømhet. :o Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Å FY SATAN INNI HELVETE. Jeg gjespet med kjeven på veldig vidt gap, også skjedde det bare noe "feil" i underkjeven, føltes ut som en drøy krampe eller noe. Varte en god stund, så jeg ble dritredd for at jeg hadde gjort noe alvorlig gærent og fucka opp hele underkjeven. Sitter og masserer det nå, kjenner fortsatt litt ømhet. :o Pøh, pingle. Har sånn at når jeg beveger på underkjeven på en viss måte så knekker det og knaker som fy. Dette har jo selvfølgelig ført til noen uheldige tilfeller der kjeven har låst sreg tilfeldig. Får også veldig vondt i kjeven viss jeg tygger på tyggis veldig lenge, men det er vel mer kjevemuskel relatert ^^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Pøh, pingle. Har sånn at når jeg beveger på underkjeven på en viss måte så knekker det og knaker som fy. Dette har jo selvfølgelig ført til noen uheldige tilfeller der kjeven har låst sreg tilfeldig. Får også veldig vondt i kjeven viss jeg tygger på tyggis veldig lenge, men det er vel mer kjevemuskel relatert ^^ Vi har det helt likt, du og jeg Erik. Kan knekke den og er jeg uheldig så låser den seg :/ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Om jeg er uheldig tryner jeg ned trappen og knekker nakken. Har dog ikke klart det ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå