Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da topper jeg kaka med at jeg ikke skal jobbe i sommer. Vurderer å søke hos elkjøp siden jeg fikk skryt da jeg var på utplassering pluss at daglig leder kjenner en av onklene mine. ^_^

 

Bra du har kontakter i gamet, siden det er ganske sent å søke sommerjobb som etter det media beskriver kun blir vanskeligere å få.

Lenke til kommentar

Selv fikk jeg sommerjobben på plass i dag, ikke store greiene, men da blir iallefall en av ukene fylt opp med litt jobbing. Vanvittig enkel jobb også, fotballtrener på klubbens fotballskole for 400kr dagen. Og det for å spille fotball med 7åringer :)

Høres flott ut. Lilleputtfotball er noe morsomme greier. Du får håpe det ikke blir øspøs regnvær da.

 

Chatten ble flittig brukt under E3, men nå tror jeg ikke folk har nytte av den lenger.

Lenke til kommentar

Meh, må opp før 8 i morgen.. Skal på Akershus Universitetssykehus, og kollektivtransport tar som kjent alltid veldig mye lengre tid enn man egentlig tror, i alle fall når man bor på Nesodden.

 

Etter det skal jeg på en snarvisitt innom Fornebu Indoor Golf Center for å sjekke ut nye lokaler til LANet, og så bærer det hjem, middag, og så inn i møte på Mumble for LAN-crewet.

 

Satser på at jeg ikke blir helt utslitt. God natt!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...