Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det var i grunnen akkurat den logikken jeg slet med å forholde meg til, og som fikk meg til å smile når jeg endelig greide å gripe den igjen etter hver gang jeg slapp den.

Portal 2 ser helt sprøtt ut i så måte, med den sugegreia, de forskjellige "malingene" og den tractorbeam greia.

Da gikk du vel glipp av selve kremen i kaka egentlig.

Hører rykter om at den kaken ikke var så mye å skryte av uansett.

Joa, den er unektelig litt vel løs. Men jeg legger noe i spoiler til deg jeg, som du kan lese om du kjenner til hele Portal eller ikke bryr deg om hvilken vei spillet tar etter hvert,

Så fort du når slutten på testkammerene begynner spillet virkelig. Du rømmer fra den sikre død og må finne en vei ut av hele laboratoriet. Og da ser du at de testkammerene man har vært i frem til da i all hovedsak har fungert som en introduksjon til alt du kan og må gjøre. Og det er da du virkelig får høre den glimrende svarte humoren til GLaDOS.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg fikk med Portal i Orange Boxen jeg kjøpte og la være å prøve det. Jeg tenkte det var for spesielt interesserte. Da jeg omsider installerte spillet og satte igang ble jeg mindblown, for et fantastisk spill! Trykket på alle de riktige knappene(hirrhirr) hvor humor spilte en stor rolle. For meg er Portal nær essensen av hva et godt spill skal være.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg startet på Portal uten helt å vite hva jeg begikk meg ut på. En time senere hadde jeg ringt en kamerat og vi satt begge to og løste hvordan vi skulle komme oss gjennom banene mens vi lo så vi grein. Fantastisk spill. Dessverre tror jeg Portal 2 vil skuffe (noe som forsåvidt er uungåelig), rett og slett fordi de nå satser mer på det de vet slo an i det første (musikk og kake-humor) og jeg tror det kan bli for mye av det gode.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg startet på Portal uten helt å vite hva jeg begikk meg ut på. En time senere hadde jeg ringt en kamerat og vi satt begge to og løste hvordan vi skulle komme oss gjennom banene mens vi lo så vi grein. Fantastisk spill. Dessverre tror jeg Portal 2 vil skuffe (noe som forsåvidt er uungåelig), rett og slett fordi de nå satser mer på det de vet slo an i det første (musikk og kake-humor) og jeg tror det kan bli for mye av det gode.

:D Fikk engasjert en kompis jeg også, prøvde det på et lite Lan. Ja du sier noe der, det elementet av "hva i allverden ER dette for et spill" vil bli borte :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...