Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg hjemme fra endt fotballkamp som endelig resulterte i en seier, og jeg fikk mitt obligatoriske gule kort etter ren klepping av et par stygge folk på motstanderlaget. Rett skal være rett.

 

 

Ellers bør jeg snart komme i gang med pakkingen til morgendagens telttur med klassen, overnatting er alltid kos :)

 

E3 og sonys pressekonferanse får jeg heller vente med til torsdagen gitt

Lenke til kommentar

Usj.. Jeg og noen andre holder på å skrive en slags sommerkrim. Vi er strandet på en øy og folk forsvinner eller et eller anna drama. (inneholder mye vas så er egentlig ikke verdt å lese.

 

Men altså.. Et par jenter fant ut de skulleskrive "dag 8", og tror du ikke alt de skriver er en meget detaljert sexscene mellom en av de jentene og en annen. Litt for detaljert. Var kvalmende å lese :/. I tillegg så hadde de bare fire linjer om det som faktisk hadde om "historia" gjøre. ble faktisk kvalm..

 

God natt :)

 

PS: Er det andre enn meg som har merket at jenter er en god del mer perverse enn gutter?

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Er det sant at nye 360 bare skal koste samme som 360 elite? Altså rundt 1500kroner?

 

Og Elite går faen meg ikke for 1500,- til vanlig her til lands.

Det var da det han sa. $199.

$299 ble det sagt på konferansen.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

$299 er RRP for Elite i USA. Det betyr at RRP i USA blir det same for Slim X360.

 

I Noreg ligg vel ein Elite normalt på alt frå 1800 kr til 2300 kr, avhengig av bundle (og sjølvsagt kor du handlar). Det betyr at i TEORIEN vil nye Slim koste det same, men eg tippar den blir litt dyrare til å begynne med. RRP for PS3 Slim skulle også vere lik Fat PS3, men den enda opp med å vere ein del hundre dyrare til å begynne med. Dette blir gjort for at dei skal få dei eldre modellane ut frå lageret først.

 

Så lenge det kjem Slim og ein bundle med eit nytt spel eller to til under to store blir det nok kjøp av etter kvart. Avventar litt for å få nokre testar med tanke på støynivå.

Lenke til kommentar

Se det ja. Der fungerte internett igjen. Nextgentel har vært nede i hele dag her :/

 

Møtte opp på skolen klokken 17 for å høre om jeg kom opp i eksamen. "Heldige" meg ble trukket ut til engelsk muntilig. Seks stk. av 30 elever som kom opp.. Litt kjipt, men så er heldigvis engelsk det beste å komme opp i..

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...