Gal_ape Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er det ikke det som skjer da? Men ser for meg at man slipper å ta heeeeeeeeele grunnskolen omigjen, eventuelt bare det faget man ikke møter opp i? Og at man må ta eksamen til høsten igjen? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Høyres ut som ein kanonbra ide. Vil du ikkje ved å ikkje møte opp få stryk? Som betyr at du faktisk ikkje har fullført grunnskule? Aner ikke jeg, har ikke fått informasjon om hva som skjer om man får 1. Da kan jeg vel møte opp uforberedt og få alt fra 2 til 4, da. Men jeg tviler på at jeg gidder å la det gå til helvete, blir nok litt jobbing. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Enkelte personer er faktisk så ubrukelige og dumme at de burde avlives. Det hadde nesten vært å gjøre dem en tjeneste. Jeg er for å ta folk stille ut av samfunnet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Huff så irriterende det er når nettet ikke adlyder ordre. Jaja fikk i alle fall tid til å rydde litt på laptopen og andre steder i går da. ^_^ Der ble jeg ferdig med "my neighbour Totoro". Overrasket meg (positivt) til de grader. Super gladfilm! Hvilje andre studio ghibli filmer burde sees? (har sett spirited away) Alle burde egentlig sees. Spirited Away, Nausicaä of the valley of the wind, Princess Mononoke, Laputa Castle in the sky, Whisper of the Heart og Howl's moving castle er påbudt. Du glemmer Ponyo on the Cliff by the Sea og Gedo Senki :3 Og dere har glemt Pom Poko, som er en fantastisk film. Etter å ha sett den får den deg virkelig til å tenke. For ikke å snakke om Kiki's Delivery Service og The Cat Returns. Vet det er på etterskudd (irriterende nett ), men må bare si at jeg slett ikke glemte dem. Jeg sa jo at alle filmene burde sees. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Imma be the greatest dick-sucka. Pokker! Jeg skulle ønske jeg hadde dame nå. Og Eplefe, er ikke du imot dødsstraff? Selv om du forkler det som en tjeneste? Endret 10. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg er i mot drap for drap. Eye for an eye only leaves the world blind. Og å innbille seg at man straffer noen ved å drepe dem er fullstendig meningsløst, og ikke minst en håpløs religiøs idé. Når noen dør, så slipper de unna ALT som skulle skjedd etterpå. La dem råtne i fengsel og bli voldtatt i rumpen til de dør av alderdom, ikke DREP dem. Det er som sagt å gjøre dem en tjeneste. Men når det gjelder ubrukelige mennesker som bare er litt stakkarslige men ikke stakkarslige nok til å ikke irritere deg, som ikke vekker noen sympati, bare sørger for at du har lyst til å smekke til dem med en flott knytteneve synes jeg vi kunne humant avlivet. Kanskje ikke hodeskudd, men ... I dunno, giftinjeksjoner? Cyanid? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg støtter deg fullt ut altså, jeg bare trodde du var av typen som mente at å drepe folk var fy fy rent generelt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Skal nå pakke ned laptopen og gamerpcen og 24-tommern. Skal ta dem med på leir hvor jeg skal være leirleder i helga. Dårlig idé? Hell yes Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Bare for helgen? Hadde jeg ihvertfall ikke giddet. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er enig med deg der Benny. Eller, det spørs hva slags leir det er. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg får gå å barbere meg og finne frem litt finstas. Fest med jobb-damene i morgen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Kristen leir for 3- til 5-klassinger. Vi tenker å kjøre LAN om kvelden/natta, ungene legger seg jo rimelig tidlig. Er uansett verdt det, og det er mye bedre enn å la PCen stå alene hjemme. Edit: Ooo, sounds good, AltF4. Endret 10. juni 2010 av Benny Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kristenleir er vonde greier, indoktrinering på høgt nivå. Jaja, får satse på at det ikkje er like ille som "Jesus Camp" som dei har i USA. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Kristenleir er vonde greier, indoktrinering på høgt nivå. Jaja, får satse på at det ikkje er like ille som "Jesus Camp" som dei har i USA. Stemmer det, men kristen skole er enda værre, går på en selv. Er dog noen hakk under Jesus Camp. Jeg har bart. Jeg også. ...Nesten. Endret 10. juni 2010 av Benny Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er det noe jeg hater så er det det å tilfeldigvis se seg selv i et butikkvindu eller noe lignende og innse at det er litt for lenge siden man barberte seg. Det er ikke en bart, men det er heller ikke barbert. Det er en slags pakkisbart. Den typen bart du får ved et kortvarig barberings-avhold. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Det er vel en slik bart jeg har egentlig. Selv om det er godt over en uke siden jeg barberte meg sist. Jepp, jeg har elendig skjeggvekst. Type skikkelig elendig. et annet problem jeg har er at skjegget mitt stedvist er innmari lyst. Og det rammer blant annet da barten. Og der var den skylt ned i vasken. Mammakamel var hard mot meg Nå må jeg seriøst legge meg. God natt! Endret 10. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 http://www.dagbladet.no/2010/06/10/nyheter/innenriks/blotting/ungdom/politi/12086693/ Dette er fantastisk. Det er slik det skal være! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg er i mot drap for drap. Eye for an eye only leaves the world blind. Og å innbille seg at man straffer noen ved å drepe dem er fullstendig meningsløst, og ikke minst en håpløs religiøs idé. Når noen dør, så slipper de unna ALT som skulle skjedd etterpå. La dem råtne i fengsel og bli voldtatt i rumpen til de dør av alderdom, ikke DREP dem. Det er som sagt å gjøre dem en tjeneste. Men når det gjelder ubrukelige mennesker som bare er litt stakkarslige men ikke stakkarslige nok til å ikke irritere deg, som ikke vekker noen sympati, bare sørger for at du har lyst til å smekke til dem med en flott knytteneve synes jeg vi kunne humant avlivet. Kanskje ikke hodeskudd, men ... I dunno, giftinjeksjoner? Cyanid? Stem FRP!/flamebait Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå