AltF4 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Som bare pokker. Fra under nesa til langt nedpå leggene. Må forøvrig berømme Valve for å gjøre narr av tidsberegningen de har fått oppkalt etter seg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 1. knytt venstre neve 2. plasser venstre tommel på innsiden av neven, og klem hardt 3. stikk høyre pekefinger ned i halsen 4. ?????? 5. PROFIT!! spoiler: gag-reflexen forsvinner Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Wat, det virker til en viss grad Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det var da som bare! Har vel noe med smertefokuseringen til hjernen å gjøre. Still, smått kult! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Imma be the greatest dick-sucka. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Nei, er 1/3 ferdig med muntligen NÅ.... Og da har jeg jobbet nonstop siden i går Fuck RLE og difuse spørsmål! Nå ble jeg interessert! Har du noen eksempler på "diffuse spørsmål" ? Hva er temaet? Del A Presenter islam, med vekt på sammenligning av andre religioner. Stikkord: Likheter / forskjeller i forhold til: Hellige tekster og steder, gudsbegrep og menneskesyn, frelse og livet etter døden, bønn, overgangsriter og sermonier, høytider. Religionens preg på samfunnet utfordringer / problemer, eventuelt krig og konflikter knyttet til islam. Del B Lag ei problemstilling til teamet aktiv dødshjelp. Reflekter rundt dette og argumenter for og i mot. Del C Grei ut om paulus og si noe om betydningen han har hatt for kristendommen. Ja, jeg må gjøre alle 3 Ble ferdig nå, så jeg skal prøve og sove et par timer før jeg må fremføre. EDIT: Tør ikke prøve EDIT2: Å kvele meg med tommelen, for å presisere Endret 10. juni 2010 av backstabber Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Dammit, Portal 2 er et av de ganske få spillene jeg gleder meg til... Backstabber: Dooo eeeet. Det funka faktisk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hmh. Våkner, ser på klokka i ti sekunder, ser den er halv åtte, lukker øyenene i det som føles som et halvt minutt og neste gang jeg åpner øynene har det gått tre kvarter. Kult, kult. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 @Benny, er 97% sikker på at dere troller! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) God morgen. Hadde akkurat samme følelse som deg Laland Endret 10. juni 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hah, har bare en time på skolen i dag, og opplevde det samme, så ingen skole på meg i dag... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Enkelte personer er faktisk så ubrukelige og dumme at de burde avlives. Det hadde nesten vært å gjøre dem en tjeneste. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jehovas vitne som kom på døra i går, ville sikkert ikke hatt noe imot det. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Backstabber: Virket i mitt hode som noen ganske interessante spørsmål, egentlig. Kanskje viktig å huske på at det er en viss aldersforskjell på oss, og jeg hadde nok ikke likt å skrive langt og lenge og lengre om langt om jeg var i din situasjon. Digg med ferie sier jeg bare Og i dag er det vaskedag. BLÆH! Jobber med å vaske det ene toalettet, og det er ikke så veldig digg å måtte vaske bort andres aførings- og urinrester <_< Ei heller at han ene vi bor med ikke er her i dag, og har vist seg å være ei skikkelig pingle når det gjelder å vaske badet. "Kan du ta sluken da?" var spørsmålet som kom opp når han fikk beskjed om å ta det ene badet. Pff.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg sier bare engangshansker og klor Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Vel, JEG FIKK 6 PÅ EKSAMEN MOTHERFUCKERS!!!! Fikk også snitt på 4,7 ikke medregnet eksamen Pros & cons: Pros: 6 i samfunnsfag og engelsk muntlig. Cons: 3 i tysk. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg sier bare engangshansker og klor Det går i gummihansker og noe jiff-greier på spruteflaske! Dassen er så ren som den noengang har vært, håper ikke hu som sjekker forventer å kunne spise en 3-retters middag på den eller noe.. Har vasket vegger, nå gjenstår gulv før det blir å hjelpe til på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Vel, JEG FIKK 6 PÅ EKSAMEN MOTHERFUCKERS!!!! Fikk også snitt på 4,7 ikke medregnet eksamen Pros & cons: Pros: 6 i samfunnsfag og engelsk muntlig. Cons: 3 i tysk. Gratulerer! Kommer opp i morgen, frister veldig, veldig mye å bare droppe hele greia, få 1, og få 4,8 i snitt. Med det kommer jeg uansett inn på den skolen jeg vil. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Høyres ut som ein kanonbra ide. Vil du ikkje ved å ikkje møte opp få stryk? Som betyr at du faktisk ikkje har fullført grunnskule? Endret 10. juni 2010 av Einride Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå