Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, er 1/3 ferdig med muntligen NÅ.... Og da har jeg jobbet nonstop siden i går :( Fuck RLE og difuse spørsmål!

Nå ble jeg interessert!

Har du noen eksempler på "diffuse spørsmål" ? Hva er temaet?

Del A Presenter islam, med vekt på sammenligning av andre religioner.

Stikkord:

Likheter / forskjeller i forhold til: Hellige tekster og steder, gudsbegrep og menneskesyn, frelse og livet etter døden, bønn, overgangsriter og sermonier, høytider.

Religionens preg på samfunnet

utfordringer / problemer, eventuelt krig og konflikter knyttet til islam.

Del B Lag ei problemstilling til teamet aktiv dødshjelp. Reflekter rundt dette og argumenter for og i mot.

Del C Grei ut om paulus og si noe om betydningen han har hatt for kristendommen.

Ja, jeg må gjøre alle 3 :( Ble ferdig nå, så jeg skal prøve og sove et par timer før jeg må fremføre.

EDIT: Tør ikke prøve :(

EDIT2: Å kvele meg med tommelen, for å presisere :p

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Backstabber:

Virket i mitt hode som noen ganske interessante spørsmål, egentlig.

Kanskje viktig å huske på at det er en viss aldersforskjell på oss, og jeg hadde nok ikke likt å skrive langt og lenge og lengre om langt om jeg var i din situasjon.

Digg med ferie sier jeg bare :D

Og i dag er det vaskedag. BLÆH! Jobber med å vaske det ene toalettet, og det er ikke så veldig digg å måtte vaske bort andres aførings- og urinrester <_< Ei heller at han ene vi bor med ikke er her i dag, og har vist seg å være ei skikkelig pingle når det gjelder å vaske badet. "Kan du ta sluken da?" var spørsmålet som kom opp når han fikk beskjed om å ta det ene badet. Pff..

Lenke til kommentar

Jeg sier bare engangshansker og klor :D

Det går i gummihansker og noe jiff-greier på spruteflaske!

Dassen er så ren som den noengang har vært, håper ikke hu som sjekker forventer å kunne spise en 3-retters middag på den eller noe..

Har vasket vegger, nå gjenstår gulv før det blir å hjelpe til på kjøkkenet.

Lenke til kommentar

Vel, JEG FIKK 6 PÅ EKSAMEN MOTHERFUCKERS!!!! Fikk også snitt på 4,7 ikke medregnet eksamen :D

Pros & cons:

Pros: 6 i samfunnsfag og engelsk muntlig.

Cons: 3 i tysk.

Gratulerer! :D Kommer opp i morgen, frister veldig, veldig mye å bare droppe hele greia, få 1, og få 4,8 i snitt. Med det kommer jeg uansett inn på den skolen jeg vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...