Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Anyway, fikk nettopp en mottaker for Xbox-kontroller til PCen som jeg bestilte MANDAG KVELD. Er vandt med littegranne treigere leveringstid for å si det sånn. Nå skal Grid/Dirt/osv testes på Xbox-kontroller. :D

Hvor bestilte du fra? Og husker du at det er koffein i kaffe? :lol:

Streiken er over! Faen så digg. Jeg feiret med å skulke 1,5 timer :whistle:

Erik da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fri i morgen pga. deres eksamen.. også får jeg tildelt et fag på fredag, med eksamen på tirsdag. Ganske sikker på at det blir enten samfunnsfag, RLE, norsk eller naturfag. Håper litt på sistnevnte, selv om matte hadde vært det klart beste.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er utrolig urettferdig at det er 2 skoledager man skal ha og forberede seg på. Vi fikk vite de på tirsdag og skal logisk nok ha det i morgen. Men en annen skole i nærheten fikk vite det på en torsdag, men hadde eksamen tirsdag neste uke. De fikk altså dobbelt så lang tid :(

Har fri i morgen pga. deres eksamen.. også får jeg tildelt et fag på fredag, med eksamen på tirsdag. Ganske sikker på at det blir enten samfunnsfag, RLE, norsk eller naturfag. Håper litt på sistnevnte, selv om matte hadde vært det klart beste.

:(

EDIT: Fusion fail.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Joda, men jeg ville mye heller ha kommet opp denne uken. Nå kommer det til å ligge over meg som et deprimerende teppe hele helgen, og jeg kommer til å gå rundt og vite at jeg burde gjøre noe, uten å ha viljen til å gjøre det. I tillegg har dere praktisk talt sommerferie fra i morgen av. :(

Lenke til kommentar

Joda, men jeg ville mye heller ha kommet opp denne uken. Nå kommer det til å ligge over meg som et deprimerende teppe hele helgen, og jeg kommer til å gå rundt og vite at jeg burde gjøre noe, uten å ha viljen til å gjøre det. I tillegg har dere praktisk talt sommerferie fra i morgen av. :(

Du vil ikke sitte på kvelden å vite at du MÅ gjøre noe, men får ikke tid pga. at du tenker på at du må gjøre noe snart...

EDIT: Er det ikke litt kulere å være barnehage onkel?

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Er det ikke litt kulere å være barnehage onkel?

Nja, egentlig aldri vært det! Jeg har presentert meg for foreldre som "den eneste tanta med skjegg" ettersom jeg er den eneste mannen der, men jeg kaller meg barnehageassistent om noen spør. En tittel jeg bærer med stolthet!

Lenke til kommentar

Grøss. Jeg kan ikke se for meg hvordan det er å gjøre mattelekser med en mor som ikke kan forskjell på kvadratmeter og kubikkmeter. Når man begynner å plusse lengde, bredde og høyde for å få kubikk, da roter man. "Litt" glad for at jeg hadde et mattegeni av en stefar til å hjelpe meg på det feltet.

Lenke til kommentar

1302417-portal_2_test_chamber_2_super.jpg

Portal 2 er utsatt til neste år :( Det bildet der er meget pent forvøvrig. Og pressemeldingen er virkelig morsom. Om enn noe trist.

Aperture Science, doing business as Aperture Laboratories LLC, in partnership with Valve today announced the successful completion of an ethics-review-panel-supervised release date restructuring process. Portal 2, the sequel to the ground-breaking title that earned over 30 Game of the Year awards despite missing its original ship date, is now targeted for a 2011 release.

Representatives from both companies acknowledged that public safety concerns factored into the decision. They went on to say that even though Portal 2 will arrive slightly later than planned, all life on earth won't instantaneously stop as every molecule in your body explodes at the speed of light, which is what would happen should a rip ever appear in the fabric of Valve Time.

"Also, the game will be even better," they added, missing an historic opportunity to create the first product delay press release to mention that a product is being delayed to make it worse.

To ask questions about how close we all came to dying, or to ask futile questions about the previously announced E3 ***PORTAL-2-THEMED-FOR-GOD'S SAKE*** surprise or, less futilely, to schedule an appointment to attend a Portal 2 screening at the Valve booth during E3, please contact Valve's delegate to the EU's Valve Time Studies Group, [ED. REDACT]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...