Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Aj aj aj, nå har det vært møte for oss som ikke streiker og det har blitt bestemt at vi skal jobbe i bare èn barnehage til streiken er over. Og det innebar selvfølgelig at jeg må dra langt for å komme meg på jobb fremover. Pokker ta. Litt positivt at det var noen veldig søte jenter jeg skal jobbe med ^_^

Fordelen må være at det er ordentlige samtaler på gang, og at streiken faktisk kan være over i ettermiddag. Jeg håper virkelig det ettersom min arbeidslyst og -moral er på bunnen.

Ikke fungerte Diablo Swing Orchestra-mp3-filene jeg la inn på spilleren heller. Gadd ikke vente til CD'ene lå i postkassa med å få tak i de så jeg ble en pirat for en stakket stund. Så mye for fordelene med å stjele liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der ble jeg ferdig med "my neighbour Totoro". Overrasket meg (positivt) til de grader. Super gladfilm!

Hvilje andre studio ghibli filmer burde sees? (har sett spirited away)

Alle burde egentlig sees. Spirited Away, Nausicaä of the valley of the wind, Princess Mononoke, Laputa Castle in the sky, Whisper of the Heart og Howl's moving castle er påbudt. ;)

Du glemmer Ponyo on the Cliff by the Sea og Gedo Senki :3

Lenke til kommentar

http://www.youtube.c...eos=S6SEeFFMoQE

bare jeg som ikke har fått med meg dette?

skuff at de ikke bruker themelåta, men still... den ser jo BRA ut : D

Kan jo hende det bare er en trailer for et kommende spill. Men uansett må jeg si at traileren var kul.

http://www.youtube.c...eos=S6SEeFFMoQE

bare jeg som ikke har fått med meg dette?

skuff at de ikke bruker themelåta, men still... den ser jo BRA ut : D

Reklame for det som foreløpig kun er kjent som Mortal Kombat 9. http://www.giantbomb...bat-video/2085/

Old news is old :p

Hurra, streiken ser ut til å være avblåst! Så jævlig digg.

Og dere, vi burde satse på en fellestur til Tusenfryd for å prøve zombieslakter-spillet de har.

Lenke til kommentar

Der ble jeg ferdig med "my neighbour Totoro". Overrasket meg (positivt) til de grader. Super gladfilm!

Hvilje andre studio ghibli filmer burde sees? (har sett spirited away)

Alle burde egentlig sees. Spirited Away, Nausicaä of the valley of the wind, Princess Mononoke, Laputa Castle in the sky, Whisper of the Heart og Howl's moving castle er påbudt. ;)

Du glemmer Ponyo on the Cliff by the Sea og Gedo Senki :3

Og dere har glemt Pom Poko, som er en fantastisk film. Etter å ha sett den får den deg virkelig til å tenke. For ikke å snakke om Kiki's Delivery Service og The Cat Returns.

Lenke til kommentar

Jeg har satt i gang "anskaffelsen" av Ultimate Studio Ghibli Fan Package fra anonym kilde.

Den pakken inneholder alle Studio Ghibli filmene, pluss noe annet styr, så jeg får vel se alle sammen!

Filene tar rundt 60gb plass, men det får nå være.

Lenke til kommentar

Jeg har satt i gang "anskaffelsen" av Ultimate Studio Ghibli Fan Package fra anonym kilde.

Den pakken inneholder alle Studio Ghibli filmene, pluss noe annet styr, så jeg får vel se alle sammen!

Filene tar rundt 60gb plass, men det får nå være.

Fuck Demonoid...serveren er busy...<_<

Lenke til kommentar

O yaaay, tiende klasse er hjemme og jobber med eksamen (les: gamer CoD) og jeg har vært på skolen og stripet opp en såkalt "sparkesykkelbane" mens lærerne solte seg og så på...

Anyway, fikk nettopp en mottaker for Xbox-kontroller til PCen som jeg bestilte MANDAG KVELD. Er vandt med littegranne treigere leveringstid for å si det sånn. Nå skal Grid/Dirt/osv testes på Xbox-kontroller. :D

Lenke til kommentar

Anyway, fikk nettopp en mottaker for Xbox-kontroller til PCen som jeg bestilte MANDAG KVELD. Er vandt med littegranne treigere leveringstid for å si det sånn. Nå skal Grid/Dirt/osv testes på Xbox-kontroller. :D

Hvor bestilte du fra? Og husker du at det er koffein i kaffe? :lol:

Streiken er over! Faen så digg. Jeg feiret med å skulke 1,5 timer :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...