Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muntlig eksamen

Du skal ikke være her?

Jeg siktet til posten over posten jeg skrev :p

Ellers har jeg hatt en flott aften. Internett gikk i dass, men i mellomtiden brukte jeg tiden på litt Dragon Age. Rakk også å ha en super "pun-sesjon" på facebook med Laland og Atsjonas (it was epic). Jeg har også lett frem det gamle Magic: The Gathering-dekket mitt (som jeg var sikker på at jeg hadde mistet for lenge siden) og hadde en liten mimrestund. Skal spille med noen venner på fredag. Blir som good 'ol times :D Jeg har også sett på "Min Nabo Totoro" i dag(har vel litt over 20 min igjen av filmen, som jeg skal se nu).

Jeg kan vel si at når jeg ser den skjønner jeg hvorfor folk forelsker seg litt i den japanske kulturen, selv om den nok er fremstilt som ganske så rosenrød i nevnte film. Og jeg som aldri har likt anime. Studio Ghibli var i alle fall kvalitet!

Og med de vise ord sier jeg god natt, ha en fortreffelig natt! :)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Der ble jeg ferdig med "my neighbour Totoro". Overrasket meg (positivt) til de grader. Super gladfilm!

Hvilje andre studio ghibli filmer burde sees? (har sett spirited away)

Alle burde egentlig sees. Spirited Away, Nausicaä of the valley of the wind, Princess Mononoke, Laputa Castle in the sky, Whisper of the Heart og Howl's moving castle er påbudt. ;)

Lenke til kommentar

Fri hele dagen men eksamen skal legges fram i morgen :( Jeg synes det er utrolig urettferdig at det er 2 skoledager man skal ha og forberede seg på. Vi fikk vite de på tirsdag og skal logisk nok ha det i morgen. Men en annen skole i nærheten fikk vite det på en torsdag, men hadde eksamen tirsdag neste uke. De fikk altså dobbelt så lang tid :(

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...