L1234567890 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan skriver man egentlig ? ? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fikk vaktlisten for ferien i dag... kan bli en hektisk sommer. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Får muligens vite hva jeg kommer opp i til muntlig eksamen i morgen. Den ene puljen har på torsdag og den andre på tirsdag, gi meg alt annet enn fransk så er jeg ganske fornøyd. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hvordan skriver man egentlig ? ? Slik: ? Edit: Also, hey guys. Edit2: ...And girls. Endret 7. juni 2010 av Benny Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nesten ikke skole i dag. Nettopp hvert hjemme hos kontaktlæreren min å fått kaffe. Og nå håper jeg at jeg kan få bli ferdig med norsk framføringen, som jeg egentlig skulle hatt forrige mandag. Nesten.. Vent.. Ingen skole i dag nei Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 • sier jeg bare Det er vel ikke en bokstav!!! BENNY!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fra i natt blir det 6 uker uten snus. snufs. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Så hvor har du vært all denne tiden Benny? :o Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fra i natt blir det 6 uker uten snus. snufs. En utmerket anledning til å slutte med dritten. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg har vært... Skal vi se... Hjemme. Og på Hardware.no. Tror jeg stakk innom en gang eller to her tigere men så forsvant jeg bare igjen. Men nå, med ny gamer-pc i hus skal jeg prøve å ikke glemme Gamer.no igjen. Edit: Så akkurat LAN-tråden. Skjer med den evig tidlige påmeldingsfristen? Jeg vil også være med... (>_<) Endret 7. juni 2010 av Benny Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fra i natt blir det 6 uker uten snus. snufs. En utmerket anledning til å slutte med dritten. Har tenkt på det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tror jeg hadde gjort det gitt. Fikk blåskjerm jeg, sånn ut av det.. eh... blå. Første gangen på denne PC'en, og skjer det fler ganger blir det definitivt oppgradering til Win 7. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Netflix for iPhone Farmville for iPhone iPhone 4 Naise bruk av metallrammen som antenner. Tenkte ikke over det da jeg så telefonen for første gang. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg lurer på hva den sinnsykt irriterende pipelyden som kommmer utenfra er. Blir det noe middag i dag tro? Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg likte ikke nye iPhone designet noe godt. Alle andre apple-produktene består av smoothe og ovale former, mens denne var mer firkantet og ikke like "slick". Ikke at alle produktene må se like ut, men jeg liker den originale apple-stilen bedre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Naise bruk av metallrammen som antenner. Tenkte ikke over det da jeg så telefonen for første gang. Dette er vel noe mobiltelefoner har gjort siden Nokia fjernet antennen på 3210? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Greia er at det er så mange (inkludert meg selv) som synes at den metallramma rundt hele telefonen så litt rar ut med tanke på at den har skjøter. Skjøter er jo ikke likt Apple i det hele tatt. Nå er det jo derimot klart at hele denne ramma er delt opp i X antall deler som fungerer som antenne. Kanskje ikke først i verden, men likeså rimelig elegant og effektivt kontra den bittelille antenneringen rundt kameralinsa som på 3G og 3GS. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ah. Har ikke sett den nye enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå