Eplefe Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 HAHAH, Mokko, det der er rimelig stakkarslig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Bruker iTunes for første gang nå. Skal få noen av CDene mine over til iPod Nanoen min (som jeg forsåvidt skaffet meg i fjor på disse tider, og aldri gadd å finne ut hvordan man fikk sanger over på), ettersom jeg skal på tur fra i morgen til torsdag. MUSE platene er ferdige, Billy Talent driver på, og deretter er det System of a Down som står for tur. Det tok i grunn litt lengre tid enn jeg hadde ventet, men det går framover. TL;DR: Jeg blir ikke å se på forumet fram til torsdagen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 HAHAH, Mokko, det der er rimelig stakkarslig. Det var litt små-flaut.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg har hatt en relativt stor og veeeldig rotete dvd samling som jeg tok en avgjørelse på nå. Jeg pælma alt annet enn seriene, og jeg kommer til å laste de ned når jeg vil se de igjen. Skal jeg ha en samling igjen skal det være i Bluray. Platekompaniet tar imot dine DVD'er og oppgraderer til de blu-ray for deg mot et lite mellomlegg. Jeg har sett Avatar i dag, likte den godt nok men den var overraskende klisjèfyllt! Og gledelig at du likte V for Vendetta Cloudemyx. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Nå er jeg mester over alle de fleste nettlesere. Jeg har gått fra IE til Opera til Chrome til Firefox. Nå tror jeg at jeg skal holde meg til Firefox. Endret 6. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg har Chrome, Fx og Opera på skolelaptopen, og Fx og Opera på den private laptopen min. IE har på mystisk vis forsvunnet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 God natt, forumitter, ses på torsdag Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 God natt ja. Jeg skal sove snart jeg også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Får vel krype til køys selv, jeg kjenner det skorter på innsatsviljen når jeg atter en dag skal være mutters aleine. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Omgomgomg akkurat 1000 poster. Bare 337 igjen til jeg har rundet forumet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 H er en awesome bokstav! Den er like rå både foroverog bakover oppnes ogbaklengs også!! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dere failer miserabelt alle sammen! X kan man ta oppned, speilvendt OG DIAGONALT! I win! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) . Endret 7. juni 2010 av Såpe Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 God Morgen! Vurderer å pakke <_< Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Nesten ikke skole i dag. Nettopp hvert hjemme hos kontaktlæreren min å fått kaffe. Og nå håper jeg at jeg kan få bli ferdig med norsk framføringen, som jeg egentlig skulle hatt forrige mandag. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 God dag! Jeg har fri på ubestemt tid. Greit det, men det blir fort litt kjedelig. Nuvel, får fortsette på RDR. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dere failer miserabelt alle sammen! X kan man ta oppned, speilvendt OG DIAGONALT! I win! X ser jo helt dust ut ovenifra da. Herregud liksom. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Men J er en kul bokstav 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå