Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den ble ferdig *host*lastet ned*host* for litt siden. Skal se den etterpå.

Tja... nå vet jeg ikke helt om du burde få lov til å se den.

Han har ikke lov :p

Men srzly, du burde kjøpe den på dvd så du får med bonusmaterielle, så laste den ned i HD. Tror PS3-team har lagt den ut på to kjente sider som jeg ikke skal si navnet på.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en relativt stor og veeeldig rotete dvd samling som jeg tok en avgjørelse på nå. Jeg pælma alt annet enn seriene, og jeg kommer til å laste de ned når jeg vil se de igjen. Skal jeg ha en samling igjen skal det være i Bluray.

Wha-haaaaat?? Kunne iallefall solgt littt til meg.

Lenke til kommentar

Nettopp sett ferdig. Skal ha denne på DVD. Wow, just wow! Lett en av de beste filmene jeg har sett.

Serr, jeg ville ikke vente på at filmen hadde kommet i posten, så jeg lastet den likegodt ned. Jeg kunne ikke vite om jeg hadde likt den eller ei, så da hadde jeg spart de kronene. Nå viser det seg at jeg digget filmen, så da skal jeg kjøpe den på DVD.

Forøvrig kan jeg umulig være den eneste som velger å gjøre det på denne måten. Jeg er neppe den eneste her som har lastet ned filmer eller tv-serier.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Kult at du likte filmen :) Selv om jeg hadde blitt nærmest sjokkert om du ikke gjorde det.

Selvsagt, flere som sjekker ut filmer via piratkopiering før de kjøper dem, men de fleste som sier at de lever etter denne regelen, sier at de gjør det, men gidder gjerne ikke å kjøpe den etter at de har sett den, og likt den. Jeg kjenner mange som sier dette, men kun én som virkelig gjør det han sier. Han er over førti år gammel, og har over 1000 DVDer som han kjøpte etter å ha sett dem gjennom nedlasting, til tross for at han sikkert ikke har sett halvparten av dem igjen etter at han kjøpte dem.

Lenke til kommentar

Jeg har nå 410 DVD'er. Jeg har brukt mange penger på de. Jeg tenker som så at jeg ikke vil bruke penger på filmer jeg aldri kommer til å se igjen, så derfor har jeg begynt med å se de på internett først eller laste de ned også bestemme meg for om jeg vil se den igjen, da på DVD. Jeg skal flytte for meg selv om ikke lenge og da har jeg ikke råd til bomkjøp.

"What was done to me, created me". Jeg har lurt på hvor det sitatet kom fra. Så det først på en Deviant Art profil og synes det er meget bra sagt.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg er helt utslitt etter vareopptelling i fire timer fra klokka 9 i dag tidlig, etterfulgt av fire timer på bystranda, før en gåtur til elveparken resulterte i grilling i kveldens siste timer. Nå er jeg helt utslitt, ikke bare har jeg gått mye, men la meg greit sent i går, rundt 6 i dag tidlig..

Lenke til kommentar

Jeg og et par kamerater brukte tre kvarter på å klargjøre en engangsgrill i dag. Først tente vi på den folie-greia som ligger under der, men den bare brant opp uten at det skjedde en shit, så da prøvde vi å tenne rett på kullet, funket ikke. Stakk forskjellige papir- og plastbiter fra pakningen ned i kullet, tente på, men mesteparten brant opp uten å antenne kullet. Vi hadde nesten gitt opp da vi så en bitteliten glød i den ene kullbiten, og etter en halvtime med intens blåsing fikk vi faktisk denne gløden til å spre seg og antenne alt kullet i hele grillen. Underveis i blåsingen kom det en annen dude med samme engangsgrill, og tente hele shitten på én fyrstikk. Uffameg, vi er noobs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...