Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjæresten min (vi har vært sammen i snart 3 år) sa at hun hadde kjøpt en strap-on på Kondomeriet.

Jeg trodde henne bare spøkte med meg, men hun var seriøs. Så da natten kom (i går), så gjorde vi det. Eller henne gjorde det.

Gjør det her meg homo, eller noe?

Ja, du er nå en raging homosexual og burde kvitte deg med alt av damebekjentskaper asap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt er jeg villig til å tro. Fuglene mister maten sin, og dermed dør de. De som eter fuglene mister maten sin, og da dør de. Og da har du det i stor grad gående en god stund, og helvete heller om jeg må spise salat resten av mitt liv fordi noen er lei av å klø litt seg litt ekstra èn måned i året.

Lenke til kommentar

Fugler spiser mygg, ja? Jeg var jo selvfølgelig klar over at noe går til helvete og at det sannsynligvis blir store ringvirkninger, men jeg lurte bare på hvordan det skjedde.

EDIT: Hva er det mygg spiser, da?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Om du synes TNM var så bra at du må glise av det tror jeg du kan belage deg på å være død når V for Vendetta når rulleteksten.

Dette sier jeg jo selvfølgelig fordi det er allmenn kjent at TMN er en drittfilm, har jo selvfølgelig ikke sett den selv (er du gal!?) og fordi V for Vendetta er møkkbra. Igjen, en mening som jo alle er enige i.

Lenke til kommentar

Jeg er åpen for ganske mange filmsjangre faktisk. Jeg satt igjen med følelsen etter å ha sett New Moon, at disse bøkene må jeg få lest. Jeg har aldri sett V for Vendetta, men har jo hørt at den skal være bra. Greit at dere ikke liker Twilight, men jeg synes filmene har en spennende vri på hele vampyr/varulv konseptet.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis gikk inn på den første Twilight filmen, vi satte oss i salen relativt tidlig, og allerede før filmen startet skjønte vi at dette antageligvis ikke var en sånn type varulvfilm vi så etter. Når salen var snart full av bare knisejenter og jeg hadde den jævligste kino-opplevelsen i min tid, den var driddårlig og jævlig lang.

Lenke til kommentar

XD Jeg er ikke den eneste som likte Twilight filmen. Kjæresten til søsteren min på 28 likte den og. Det er jo en kjærlighetsfilm liksom, så det er ikke så rart den får stempelet på seg for å være en fjortisfilm.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...