Mokko Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nå sitter vi på det vanlige hjørnet på Peppes etter en fæl runde bowling. Erik vant, deretter AltF4 og Shampoo så meg. Moro er det! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Søder ass, dumt jeg ikke kunne være med. Høres ut som akkurat riktig oppskrift på denne herlige lørdagen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det var innmari morsomt, rett og slett. Kvalitet fremfor kvantitet i dag! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Var i fjor det. Men vi klappet på Oslo S når klokken ble 13:37 i dag. Når den ble 13:38 vurderte vi et minutts stillhet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Beste lørdagen jeg har hatt på lenge, med seriøs latterkule mot slutten av middagen med en gestikulasjon ut av en annen verden. Og Shampoo leker med maten så servitrisa ser det. Og vi sto på Oslo S go sang Trololo, Get on my horse, så en Sonic-ballong som hang i vifta i taket og klappet når klokka ble 13:37. Quizen ble seg som hør og bør vunnet av undertegnede bare Shampoo klarte å regne riktig. Dessuten var jeg den eneste som - utrolig nok når man tar med i beregningen det faktum at jeg mistet ballen i en tidligere runde - fikk 3 strikes på rad, etterfulgt av to bom. Erik ble dessverre overlegen, og vant sulamitten fortjent. Endret 5. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 http://www.dagbladet.no/2010/06/05/nyheter/miljo/plastposer/innenriks/utenriks/12016924/ Nuff said. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Erik ble dessverre overlegen, og vant sulamitten fortjent. Moahahahahahahaha! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Men du skalv bra i shortsen en stund! Et halvt minutt eller noe? Endret 5. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Da har jeg shoppa, solt meg på bystranda og vært forsange i et titalls sanger i min mors 50års lag og dermed sunget idyll et dusin ganger. Ut å spise is på ÅG for de lokalkjente. See ya later! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Moro å skrive masse dokumenter en lørdagskveld. Men begynnte bra med en hyllekonsert til Gustav Lorentzen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Etter å ha sett den nye Deus Ex 3 traileren fikk jeg ekstremt lyst til å spille det spillet (når det kommer). Henger historien sammen i de to første spillene, eller må man ha spilt eneren for å få glede ut av toeren? Orker nemlig ikke å spille de gamle Deus Ex spillene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hvorfor? Deus Ex 1 blir jo hyllet som et av tidenes aller beste PC-spill, og forblir sikkert det beste i serien etter at treeren kommer ut, det burde vel i det minste være verdt en titt? Og, jeg tror ikke du trenger å ha spilt de første, men jeg vet ikke. Endret 5. juni 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Skal jeg se en film tro? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvorfor? Deus Ex 1 blir jo hyllet som et av tidenes aller beste PC-spill, og forblir sikkert det beste i serien etter at treeren kommer ut, det burde vel i det minste være verdt en titt? Og, jeg tror ikke du trenger å ha spilt de første, men jeg vet ikke. Fordi jeg er delvis grafikkhore Får bare ikke innlevelse i spill med så elendig grafikk. Det vil si, gjelder ikke alle. Tales of the monkey island elsker jeg, og stemningen er topp, men Star Wars: KOTOR orker jeg ikke å spille mer enn et par minutter før jeg gir opp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hahahaha å herre jemini jeg tror jeg dør. Ben Kingsley -ja,den Ben Kingsley - har lagt ut en audition for rollen Megan Fox hadde i de to første Transformersfilmene. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 http://www.datamancer.net/steampunklaptop/steampunklaptop.htm Awesome Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Skal jeg se en film tro? Noen anbefalinger? Tja, siden jeg sier til meg selv at jeg må få sett V for Vendetta igjen hele tiden nå om dagen, ville jeg anbefale deg å se den. Uansett om du har sett den før eller ikke. http://www.datamancer.net/steampunklaptop/steampunklaptop.htm Awesome Det skal være sikkert og visst! Endret 5. juni 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 A for awesome W for wicked E for extraordinary S for sexy M for manly O for optimal E for extravagant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå