AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Men jeg hadde jo ikke vært noe mindre biased jeg! ^_^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Nettopp! Hva snakka vi om igjen? Og hva er egentlig biased? Jeg har bare 2 år yrkesfaglig på ryggen, noe jeg tror du glemmer Hva skal du ikveld? Mange spørsmål! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du kaster deg uti en diskusjon uten å vite hva jeg snakker om? Du er modig. Biased er forutinntatt, selv om jeg tror det egentlig er litt annerledes. Har ingen store planer, det blir vel noe RDR. Så Vrengtpolvott nettopp logget på MSN, så får vel høre med ham om han ikke vil være med. Du da? Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Dragon Age: Origins til 120 kroner på Play.com nå, hvis det enda er noen som ikke har det. Ekstremt godt tilbud, skjønner ikke en gang hvordan de klarer å tjene på det! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Godt tilbud på populært spill gir mange kunder, mange kunder gir mer salg av fler varer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jo, i utgangspunktet burde det være riktig, men Play har jo tilbud 24/7! De gir jo nødvendigvis ikke bort penger, så det er nok som du sier, men gjennomsnittspersonen må være langt mer kjøpeglad enn det jeg er. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Snart mat nå. Jeg begynner å få dreisen på noen av banene i Trackmania NF. Har vært heldig med noen og fått gull på første forsøket. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jo, i utgangspunktet burde det være riktig, men Play har jo tilbud 24/7! De gir jo nødvendigvis ikke bort penger, så det er nok som du sier, men gjennomsnittspersonen må være langt mer kjøpeglad enn det jeg er. Det kommer av at prisene de har til vanlig vanligvis er såpass stive. Jeg mener ikke at Play er dyrt, men det er jo en tradisjonell butikkgreie. Når de klarer å gå med mange salg er originalprisen de opererer med tydeligvis kunstig. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Da har jeg spist middag. Det var digg med taco. Hav driver folket med på denne flotte kvelden da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ser etter SGs uten nipple piercings to please the crowd. Vanskeligere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har spilt litt RDR online med en kompis, men er litt lei så henter vel en vaskebøtte og kjører over gulvet i prosjekt Frihet. Kanskje et etterlengtet gjensyn med Ringenes Herre på blu-ray. Usikker da jeg i morgen skal rekke shopping ( har ikke en eneste shorts), bading, soling (heldigvis alt i et i og med at det blir bystranda i morgen), men blir også en fylletur i drammensmarka og et kinobesøk. Pff Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det har vært flere poster i SO1 de siste timene enn det har vært på resten av forumet. Det har vært cirka 5 poster i SO de siste timene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er en fredagskveld i en uke med bedre vær enn vi har sett i hele år. Ikke akkurat noen bombe at det blir laber aktivitet av slikt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Deilig temperatur ute nå ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg lå ute i en to-tre timer etter jeg kom hjem i dag og det var som om sola brant bort et par hudlag. Det svei rett og slett som pokker. På en deilig måte. Var så digg at jeg nesten sovnet, men er glad for at jeg ikke gjorde det og heller la meg på magen. Kunne fort blitt mørkerødt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er kvelder som dette det frister å legge seg på bakken og ta en lang røyk. Problemet er at så fort jeg har lagt meg ned blir det bare drit kjedelig å ligge der, dessuten må jeg på do og jeg har en vond smak i munnen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Snakker med en venn her nå. Han er blind og er på fylla på en båt på vei mot Mandal, høres ut som om han har det gøy ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Blind og full. En kombo jeg ikke helt ser for meg at er noe god. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Green Day var vannvittig awesome. Og på vei ut møtte jeg Shampoo. Det var også awesome. Møtes i morgen også, vi. Det blir også awesome! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ser etter SGs uten nipple piercings to please the crowd. Vanskeligere enn jeg trodde. For min del kan du ha noen med å, sålenge ikke alle har det Det er en fredagskveld i en uke med bedre vær enn vi har sett i hele år. Ikke akkurat noen bombe at det blir laber aktivitet av slikt 2+ er vel ikke optimalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå