Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kaster deg uti en diskusjon uten å vite hva jeg snakker om? Du er modig.

Biased er forutinntatt, selv om jeg tror det egentlig er litt annerledes.

Har ingen store planer, det blir vel noe RDR. Så Vrengtpolvott nettopp logget på MSN, så får vel høre med ham om han ikke vil være med. Du da?

Lenke til kommentar

Jo, i utgangspunktet burde det være riktig, men Play har jo tilbud 24/7!

De gir jo nødvendigvis ikke bort penger, så det er nok som du sier, men gjennomsnittspersonen må være langt mer kjøpeglad enn det jeg er.

Lenke til kommentar

Jo, i utgangspunktet burde det være riktig, men Play har jo tilbud 24/7!

De gir jo nødvendigvis ikke bort penger, så det er nok som du sier, men gjennomsnittspersonen må være langt mer kjøpeglad enn det jeg er.

Det kommer av at prisene de har til vanlig vanligvis er såpass stive. Jeg mener ikke at Play er dyrt, men det er jo en tradisjonell butikkgreie. Når de klarer å gå med mange salg er originalprisen de opererer med tydeligvis kunstig.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt litt RDR online med en kompis, men er litt lei så henter vel en vaskebøtte og kjører over gulvet i prosjekt Frihet. Kanskje et etterlengtet gjensyn med Ringenes Herre på blu-ray. Usikker da jeg i morgen skal rekke shopping ( har ikke en eneste shorts), bading, soling (heldigvis alt i et i og med at det blir bystranda i morgen), men blir også en fylletur i drammensmarka og et kinobesøk. Pff

Lenke til kommentar

Jeg lå ute i en to-tre timer etter jeg kom hjem i dag og det var som om sola brant bort et par hudlag. Det svei rett og slett som pokker. På en deilig måte. Var så digg at jeg nesten sovnet, men er glad for at jeg ikke gjorde det og heller la meg på magen. Kunne fort blitt mørkerødt.

Lenke til kommentar

Det er kvelder som dette det frister å legge seg på bakken og ta en lang røyk. Problemet er at så fort jeg har lagt meg ned blir det bare drit kjedelig å ligge der, dessuten må jeg på do og jeg har en vond smak i munnen.

Lenke til kommentar

Ser etter SGs uten nipple piercings to please the crowd. Vanskeligere enn jeg trodde.

For min del kan du ha noen med å, sålenge ikke alle har det :)

Det er en fredagskveld i en uke med bedre vær enn vi har sett i hele år. Ikke akkurat noen bombe at det blir laber aktivitet av slikt :p

2+ er vel ikke optimalt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...