AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Da stikker denne herren på fotballtrening i denne grusomme varmen, sliten er jeg allerede etter å ha strippet stabburet for alt av rot. Endelig kan jeg begynne å vaske gulv og vegger, før jeg kan sette inn tepper, sofa og tv. Prosjekt frihet er godt i gang. Kos dykk gutar! Du er klar over at dette åpner for at vi nå krever forumtreff i nevnte stabbur? @gctoffen: Er enig med deg, det er ikke så veldig tilfredsstillende rent musikalsk, men for en som aldri har lært seg et grep er det jo en drøm å se han spille. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Gctoffen, du fikk meg til å tenke på denne: (på grunn av at du postet den her på forumet en gang for lenge siden) Hver gang jeg er den får jeg lyst til å bare hoppe inn i et romskip og reise ut i galaksen og oppdage (selv om det ikke er mulig). Fantastisk video! Endret 4. juni 2010 av Error Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) AlfF4 Ja, man får et annet perspektiv på det når man begynner å spille selv. Det fikk iallefall jeg. Du har ikke tenkt å begynne da? Er aldri for sent. Error: Så den senest i går. Sier så mye mer enn fortelleren sier. Virkelig fantastisk video! Er du sikker på at det er umulig å utforske fjerne galakser? Endret 4. juni 2010 av gctoffen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 I forhold til jobben ser jeg at det å kunne spille gitar hadde vært utrolig kult og praktisk, rett og slett fordi det er noe som fanger barn med en gang gitaren kommer frem. Men jeg har dessverre ikke tålmodighet eller ork til å begynne. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tre-fire grep og ei brukande sangstemme så er ungane fornøgd, AvsluttProgram. (Det same gjelder vel forsåvidt damer på nachspiel ) No er det tid for grilling, pils og råkk ænn råll! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Til tross for at jeg ikke har sove noe særlig, er jeg ikke trøtt i det hele tatt. Taco i kveld forresten. Høyner med pizza! Også mammas hjemmelagde, da gitt. Ummmmmmmmmmmm.. Blir nok min hjemmelagde, men den er enda bedre! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg håper vi skal spise snart, jeg er sulten og gidder ikke spise noe mer før middag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tre-fire grep og ei brukande sangstemme så er ungane fornøgd, AvsluttProgram. (Det same gjelder vel forsåvidt damer på nachspiel ) No er det tid for grilling, pils og råkk ænn råll! Det er sant, men jeg tror ikke det kommer til så skje. Angående nachspielgitarspilling er det noe av det klammeste jeg vet om. Har stappet i meg store mengder kyllingsalat og en Tuborg sommerøl. Sommerølet i år er smakløse greier og jeg syns ikke Skjærgårdspilsen til Ringnes var stort bedre. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tre-fire grep og ei brukande sangstemme så er ungane fornøgd, AvsluttProgram. (Det same gjelder vel forsåvidt damer på nachspiel ) No er det tid for grilling, pils og råkk ænn råll! Det er sant, men jeg tror ikke det kommer til så skje. Angående nachspielgitarspilling er det noe av det klammeste jeg vet om. Har stappet i meg store mengder kyllingsalat og en Tuborg sommerøl. Sommerølet i år er smakløse greier og jeg syns ikke Skjærgårdspilsen til Ringnes var stort bedre. Sommerøl er sjeldent godt, mye pga Pilsnertradisjonen her til lands er sånn som den er. Vi trenger intet lyst øl. I sommervarmen kan jeg anbefale Aass Gourmet Weizen, den er rett og slett knakende frisk og meget god. Har også en god ølsmak. Anbefales ikke til fylla, men som en start på kvelden i sommersola. Skål og god helg! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 God Kveld. Trenger hjelp med et ord som jeg sitter helt fast med. Sånne rundte boller man pleier å ha gullfisker oppi, heter det fiskeboller(høres ut som en matrett) eller heter det noe annet? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fiskebolle. Forøvrig verdens kjipeste sted å oppbevare en fisk for fiskens del. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Så satt man i Ullevaal og ventet på å se Green Day på scenen. Gledelig! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tror da det rett og slett heter gullfiskbolle. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Da stikker denne herren på fotballtrening i denne grusomme varmen, sliten er jeg allerede etter å ha strippet stabburet for alt av rot. Endelig kan jeg begynne å vaske gulv og vegger, før jeg kan sette inn tepper, sofa og tv. Prosjekt frihet er godt i gang. Kos dykk gutar! Du er klar over at dette åpner for at vi nå krever forumtreff i nevnte stabbur? det er jeg fullstendig klar over, og jeg er åpen for nok en fyll etterfulgt av intimkosing i stabbur. Meningen var egentlig at jeg skulle ta og lage en tråd og legge til bilder og arbeidsprosessen, men i og med at kameraet er uten strøm har jeg ikke tatt bryet med å fikse det. Får heller bli et bilde av den når den er ferdig Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 @Camelo del Madre: Du har nok helt rett! @Fotballtreneren: Jeg kommer i hvert fall. Jeg kommer. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fiskebolle. Forøvrig verdens kjipeste sted å oppbevare en fisk for fiskens del. Ja, er ikke verdens største plass å boltre seg i. Vi brukte det bare en dag under en filminspilling, så de fikk komme tilbake igjen til et stort akvarium seinere på dagen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Høres bra ut Tørkeren av spøkelser! Æsj, det er jo "wipe" som er "å tørke" når jeg tenker meg om. Så mye for forumets morsomste norskoversettelse av nick. Endret 4. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 @Camelo del Madre: Du har nok helt rett! @Fotballtreneren: Jeg kommer i hvert fall. Jeg kommer. Ta å test den pilsen a, det er nesten en ordre. Er jaggu noe av det beste jeg har smakt her til lands Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 En drammenser som liker Aass? Du er så biased som man kommer. Men ok, jeg skal se hva jeg for gjort. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg liker godt øl. Og Aass leverer godt øl. Jeg liker derfor Aass bryggeri. Akkurat som ikke du hadde fronta Råholt Pilsfabrikk hvis det var en realitet? Case rested Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå