Gal_ape Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Not anymore. Er ikke bakfull da, men sto tidlig opp for å rekke å plage dama. Jeg er A menneske, hun er ikke. Ikke skole idag Gal_ape? Nope! Studerer ved universitetet, og eksamen er ikke før på tirsdag. All vanlig undervisning er ferdig for i år Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva studerer du og hvilket universitet? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ettårig musikkstudie ved Universitetet i Agder! Hoha. Men burde tatt pauseår P: Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg sier alltid at det er kun tre instrumenter du trenger for å lage tonnevis av vakker musikk, og det er Panfløyte, Fiolin og Piano. Finn èin feil! (tips: sjå etter subtile hint som feit skrift, kursiv, understreking, gjennomstreking og raud skriftfarge) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Pft, tror du trenger å få en lege til å sjekke de ørene dine, virker som du har en alvorlig feil med hørselen. De fleste fløyter funker, men panfløyte er best. Endret 4. juni 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Morgen! Var selv oppe tidlig for å nyte en frokost i de noenogtyve gradene det er i solen samtidig som misjonen durte på radion. En komplett morgen med andre ord. Med en rekke forespørsler om bading meg her, og bading med deg lurer jeg på om jeg gidder. Frister mer å sitte på terrassen og høre på musikk, spesielt med tanke å at jeg har en idiotisk fotballtrening kl. 16.... Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 De fleste fløyter funker, men panfløyte er best. Fløyter ja, panfløyte, nei ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Til tross for at jeg ikke har sove noe særlig, er jeg ikke trøtt i det hele tatt. Taco i kveld forresten. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ettårig musikkstudie ved Universitetet i Agder! Hoha. Men burde tatt pauseår P: Kult. Vurderte det selv en periode, men ble aldri noe av det. Samme her Cloudemyx. Sov fra 6 til halv 8. Da bli jeg vekt og spurt om jeg kunne kjøre en til skolen. Er merkverdig våken. Driver og pakker. Reiser snart Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg er egentlig litt usikker på om jeg har sovet eller ikke. Jeg må ha sovet litt, men det var ikke noe særlig god søvn. Spørs om jeg er like våken senere på kvelden. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Til tross for at jeg ikke har sove noe særlig, er jeg ikke trøtt i det hele tatt. Taco i kveld forresten. Høyner med pizza! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Til tross for at jeg ikke har sove noe særlig, er jeg ikke trøtt i det hele tatt. Taco i kveld forresten. Høyner med pizza! Høyner med pizza... til frokost Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 For min del er panfløyte "klam coverlåt"-instrument nummer 1. Uten tvil. Jeg hater panfløyte. Det låter fælt og det har ødelagt alt for mange sanger. Synd for deg rett og slett. Men for å gå over på noe helt annet, viss man avskyr dette er det noe som skurrer. Det er jeg helt enig med deg i. Hørt denne? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Til tross for at jeg ikke har sove noe særlig, er jeg ikke trøtt i det hele tatt. Taco i kveld forresten. Høyner med pizza! Også mammas hjemmelagde, da gitt. Ummmmmmmmmmmm.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg synes taco er bedre enn Pizza jeg da, uansett om den er hjemmelaget eller ei. Det spiller heller ingen rolle hvem sin mamma som har laget den. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Da stikker denne herren på fotballtrening i denne grusomme varmen, sliten er jeg allerede etter å ha strippet stabburet for alt av rot. Endelig kan jeg begynne å vaske gulv og vegger, før jeg kan sette inn tepper, sofa og tv. Prosjekt frihet er godt i gang. Kos dykk gutar! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg skal ned å hente meg en is tror jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jøss, har du snarvei til sånn prikker over a osv.? Vet du ikke hvordan du får til det? Oh teh noes! En noob! Klassisk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Old. Jeg skjønte den lenge etterpå. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er jeg helt enig med deg i. Hørt denne? Ja. Veldig bra! Er jo ikke akkurat til å skjule at Paul Gilbert er hinsides teknisk god. Men blir kanskje litt kjedlig i lengden? Musikalitet fremfor teknikk sier nå bare jeg. På det er David Gilmour best imo. http://www.youtube.com/watch?v=vyqgjCKm9nQ Hørt denne før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå