Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er noen ting som virkelig setter seg inn i hjernen min og andre ting går inn det ene øret og ut det andre. Noe som resulterer i at hodet mitt er fullt med ting som egentlig ikke nyttige. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Impressive, young padawan. Jeg husket bare at det var fra den scenen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Husker ikke alt, men noe har klart å sette seg fast iallefall. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du har levlet. I mitt hode består du nå av japsemusikk og quotes ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Haha, så det er sånn du tror folk ser ut. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du skulle bare ha vist hvordan jeg ser for meg deg, Your Highness Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du har levlet. I mitt hode består du nå av japsemusikk og quotes ^_^ Jassåja. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Når noen bruker en smiley innbiller jeg meg faktisk at de ser akkurat sånn ut, i en bitte-bitte-liten stund. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 1 time til NFS World Beta er ferdig nedlastet. Blir nok sent i kveld/natt før jeg finner senga. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det skal du ikke se helt bort fra at vi gjør Mokko. Du skulle bare ha vist hvordan jeg ser for meg deg, Your Highness Jaha, svært mystisk. Og spennende. ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 I det daglige livet har jeg som regel et vanlig et uttrykk som ligner på denne . Når jeg reagerer på noe gjør jeg det inni hodet mitt i form av en passende smiley og opprettholder dette utenpå. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Slik ser jeg ut siden jeg alltid sitter ved siden av MBPen min. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Slik ser jeg ut nå. Får ikke sove. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Hater å våkne bakfull og svett driiiittidlig på morgenen -_- Ikke fikk jeg sove igjen heller, så tusla bort til Shell og kjøpte meg en Powerade Yay! Jeg har tråden for meg selv Endret 4. juni 2010 av Gal_ape Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Not anymore. Er ikke bakfull da, men sto tidlig opp for å rekke å plage dama. Jeg er A menneske, hun er ikke. Ikke skole idag Gal_ape? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Yoyoyo. God morgen morgenfugler Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Deilig å sto opp tidlig og få med seg dagen ^_^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Etter jobb idag skal jeg lage livrettsnacksen min. Potetgull rullet inn i kyllingskinn med hvitløksdip. Very nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå