Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Boom. Humm.. nå fikk jeg et déja vù! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jøss, har du snarvei til sånn prikker over a osv.? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jøss, har du snarvei til sånn prikker over a osv.? Vet du ikke hvordan du får til det? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du har mye å lære, kjære Cloudemyx. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jøss, har du snarvei til sånn prikker over a osv.? Vet du ikke hvordan du får til det? Gidder ikke å finne noe bilde eller noe, men du skal vite at jeg facepalm'et. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg går og legger meg etter en brødbit. God natt samtlige! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg skjønner ikke ironi, hvis det var det det var....Beklager. Jeg vet godt at i Word finnes det snarveier til forskjellige tegn og bokstaver. Etter 1 år med allmennfaglige og økonomiske fag, har jeg hørt såppass mye rart i økonomitimene at jeg tar ingenting for gitt lenger at folk faktisk vet hva de forskjellige knappene på et tastatur er til. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du gjør det bare verre nå Cloude Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hvordan går det med panfløyte-spillingen din da? Jo går sakte fremover, holder på å lære meg Imagine akkurat nå. Sir, YES, sir. Natta Nubbiz da. Det heter Yes, Your Highness! Også må du huske å si det til riktig person. Endret 3. juni 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg skjønner ikke ironi, hvis det var det det var....Beklager. Jeg vet godt at i Word finnes det snarveier til forskjellige tegn og bokstaver. Etter 1 år med allmennfaglige og økonomiske fag, har jeg hørt såppass mye rart i økonomitimene at jeg tar ingenting for gitt lenger at folk faktisk vet hva de forskjellige knappene på et tastatur er til. 10hi k9s. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Skal du ta deg jobb som telefonsvarer i NAV Rider? Diablo Swing Orchestra har gitt ut 2 plater, jeg skal ha begge ved slutten av neste uke. Pokker til band. Og der har du dame som kan synge! Endret 3. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Det er noe surr som går ganske langt tilbake. Er vel daværende HCG vi surrer med. Orker ikke grave lenger bak enn som så. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Skal du ta deg jobb som telefonsvarer i NAV Rider? Haha, morsommen. ^_^ Nei jeg liker bare lyden av panfløyte, derfor var det naturlig å prøve å lære å spille. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Interessant! Hvor mange piper er det i din panfløyte? Er de stemt i noen spesiell toneart? Ble litt nysgjerrig nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Du gjør det bare verre nå Cloude Jeg mener det serr. Jeg har hørt så masse rart i de timene at jeg tar ikke for gitt at folk ikke vet sånt. De som gikk i klassen min var liksom ikke de skarpeste knivene i skuffen og ville ei heller gjort skjeene sjalu. Jeg har også problemer med å skjønne ironi, særlig på nettet, om det ikke er helt åpenbart da. Jeg kan rett og slett ikke noe for det... Jeg har for vane å tråkke i salaten, det er derfor jeg ikke er særlig sosial. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.) Det er noe surr som går ganske langt tilbake. Er vel daværende HCG vi surrer med. Orker ikke grave lenger bak enn som så. Og det der er på bursdagen min. Fantastisk. Som det er 2 måneder igjen til i dag. Herlig. For min del er panfløyte "klam coverlåt"-instrument nummer 1. Uten tvil. Jeg hater panfløyte. Det låter fælt og det har ødelagt alt for mange sanger. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Er du ikke oppe "past your bedtime" nå, Erik? Fyy. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 i dag har jeg startet på mitt nye prosjekt, kalt prosjekt frihet, som går ut på at jeg skal pusse opp stabburet vårt i hagen og gjøre det om til en liten hybel i sommerperioden. I og med at hele stabburet er fylt opp med drit fra familiens siste 10 år, er det litt av en jobb, men etter fem timer er alt godt plassert og skal i morgen kastet. Utrolig hva man finner, og resultatet er haugevis av pc skjermer, flere pcer, printere, skannere, en masse kabler, mobiltelefoner og annet. Drømmen er å flytte inn med seng, kjøleskap, flatskjerm, sofa og bord før skoleslutt, altså drøye 2 uker. Jeg burde vel egentlig laget en workthread, men det kan heller komme senere. Blir noen timer RDR i og med at jeg har fri i morgen grunnet eksamen, men med mutterns 50år lag drar jeg vel ut av huset. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Interessant! Hvor mange piper er det i din panfløyte? Er de stemt i noen spesiell toneart? Ble litt nysgjerrig nå. Har en slik en. http://panflute.net/shop/index.html?http%3A//panflute.net/shop/student_panlute_shop/tenor/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå