Toroto92 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Stemmer for En Solskinnsdag av Postgirobygget. Edit: Eller Idyll. Idyll er et bra alternativ! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 iTunes er forferdelig. Det samme er Apples "alt eller ingenting"-funksjoner. Sikter hovedsaklig til å måtte bruke iTunes til å synkronisere dokumenter, og det å bare kunne synkronisere med én maskin av gangen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 iTunes er forferdelig. Det samme er Apples "alt eller ingenting"-funksjoner. Sikter hovedsaklig til å måtte bruke iTunes til å synkronisere dokumenter, og det å bare kunne synkronisere med én maskin av gangen. I totaly agree! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Cloudemyx, der er ikke det at jeg synes iTunes i seg selv er dritt, mer det at dårlige erfaringer har ført til et stort hat mot alt Apple har lagt sin hånd på. nubbiz: Nettop! Hvordan kan du hate blåbæra?!? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har hatt bare bra erfaringer med iTunes og iPod. Jeg har aldri trengt å synkronisere den med andre maskiner enn min egen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det har jeg, rett og slett. Vet det finnes ting som DropBox og muligheten til å få den opp som en ekstern harddisk hvis du jailbreaker, men det liker ikke Apple. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 iTunes til å kjøpe musikk, høre musikk, automatisk laste ned podcaster jeg hører/ser, apps, synkronisering. Føler ikke jeg har så mange alternativer, med mindre jeg vil ha 4-5 applikasjoner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Cloudemyx, der er ikke det at jeg synes iTunes i seg selv er dritt, mer det at dårlige erfaringer har ført til et stort hat mot alt Apple har lagt sin hånd på. Her, min snakkevenn fra Tromsø, er vi helt enige. Og jeg støtter også Eplefe, Idyll er nok den beste sommerlåta vi kan gjøre enda bedre. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Var sinnsykt deilig å høre denne igjen:) http://www.youtube.com/watch?v=bbqcQG5VmUs Endret 3. juni 2010 av gctoffen Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 http://www.dagbladet.no/2010/06/03/kultur/film/sex_and_the_city/11991424/ Miley er nok bare en nikkedukke for disney... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ser jeg en cameltoe på øverste bildet? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Var sinnsykt deilig å høre denne igjen:) Meget flott om jeg får si det godeste Gctoffen. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Ser jeg en cameltoe på øverste bildet? Yep, er det noe Disney selger på så er det sex HATER CD-keys hvor du må gjette deg til hvilken bokstav/tall det er. Var en pixel forskjel på 6 og G... Endret 3. juni 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvordan går det med panfløyte-spillingen din da? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hater registreringer hvor en må taste inn to ord hvor halve ordet er i svart og den andre halvdelen i hvitt, og det hele er i smudge! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hater det faktum at jeg er støl og har vondt i ryggen og skal attpåtil trene i morgen. <_< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Åååh, jeg går helt i transe av Crystal Castles. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ser jeg en cameltoe på øverste bildet? Så den, jeg òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå