Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 +1. Lag en tråd, be om sangforslag, lag en poll og syng så det ljomer! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Så typisk, nå har jeg i hele dag gått og tenkt på å brenne en CD til jobben i morgen, og når jeg omsider somler meg til å gjøre det nå så husker jeg ikke en eneste av låtene jeg hadde tenkt å ta med. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Brenn ut min spilleliste på spotify! Ideen støttes! Paris Hilton - Stars are Blind :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da er det til betraktelig mye hjelp om du poste en sånn nymotens URL. Jeg er så dårlig på å dra de ut av ræva. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da er det til betraktelig mye hjelp om du poste en sånn nymotens URL. Jeg er så dårlig på å dra de ut av ræva. Min kan sakses fra Facebook. Bare ikke skrem kidza når du fyrer den opp. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Så typisk, nå har jeg i hele dag gått og tenkt på å brenne en CD til jobben i morgen, og når jeg omsider somler meg til å gjøre det nå så husker jeg ikke en eneste av låtene jeg hadde tenkt å ta med. Skal du ha barnesanger da eller? Eller skal de være til deg? Uansett bør du ha med Synes jeg. B) Nei for faan! Ikke syng The Beatles! Ørene mine blør hver gang de kråkene starter og kauke. Skulle likt å høre dere synge den der "I'm yours! I'M YOOOOUUUUUURS!" Jason Mraz eller wtf han heter. Endret 3. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jan Thomas' Get Up And Dance og samtlige andre sanger i Challenger Approaching skal du høre på i morgen. Vi skal også synge en av dem ved neste forumkor. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Da er det til betraktelig mye hjelp om du poste en sånn nymotens URL. Jeg er så dårlig på å dra de ut av ræva. Min kan sakses fra Facebook. Bare ikke skrem kidza når du fyrer den opp. Så typisk, nå har jeg i hele dag gått og tenkt på å brenne en CD til jobben i morgen, og når jeg omsider somler meg til å gjøre det nå så husker jeg ikke en eneste av låtene jeg hadde tenkt å ta med. Skal du ha barnesanger da eller? Eller skal de være til deg? Uansett bør du ha med Synes jeg. B) Nå er det streik på arbeidsplassen min, så jeg er alene på jobben. Kommer rett nok noen elektrikere eller noe slikt en tur i morgen, men de har ikke uttalelsesrett. Skal jeg brenne Spotifylister må jeg jo kjøpe hver bidige låt, og det frister ikke. Skulle vært trådløst nett på jobben men det er nå en gang ikke slik. Endret 3. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Var ikke klar over at du er Within Temptation-fan Cloudemyx. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Within Temptation er langt unna å være fristende hirr hirr. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jan Thomas' Get Up And Dance og samtlige andre sanger i Challenger Approaching skal du høre på i morgen. Vi skal også synge en av dem ved neste forumkor. Jeg har sett den lista, jeg har latt være å høre på de, i frykt for å få totalt nervøst sammenbrudd. @AltF4: Sikkert digg å være alene på jobb noen dager, men får håpe det ikke varer for lenge. @RoR: Jeg har bare hørt den ene låta av Within Temptation, men jeg liker den veldig godt. Endret 3. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Within Temptation er langt unna å være fristende hirr hirr. Men Sharon den Adel derimot. Cloudemyx: http://open.spotify.com/track/0E4SOtfJAgKXmVrY2CJLnE http://open.spotify.com/track/0VhnHHwlvIJ95SML9lG2ls http://open.spotify.com/track/4mJzuFyAyuZgE2ZSzxUZfC http://open.spotify.com/track/27eq4898q2tETTOzEID34B Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har forresten et elsk og hat forhold til denne sangen. http://www.youtube.com/watch?v=pPkWLL4bTDA Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Da er det til betraktelig mye hjelp om du poste en sånn nymotens URL. Jeg er så dårlig på å dra de ut av ræva. Det var igrunn ironisk mister. Jeg hører for det meste drit og gammel nostalgi på spotify og digg musikk på iTunes Uansett, Du spurte. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 iTunes Huff, sånt dritt har du da vel ikke på maskinen din. Btw. Var jo rene nostalgiraset å se den spillelista di. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Sharon den Adel ville aldri bli dyttet ut av senga mi og jeg hadde ikke nevnt betaling i det hele tatt, men hun er tilsynelatende typisk sjarmløs sminkedukke. Nubbiz, skal vi sammenligne spillelister blir vi aldri bestevenner, selv om vi har noen like låter. Cloudemyx, nei håper ikke det jeg heller. Streiken kan godt avblåses etter morgendagen! Og Sansen er en god låt til tusen, selv om den mangler den helt episke biten - den blir liksom ferdig så fort den virkelig kommer igang. Endret 3. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Stemmer for En Solskinnsdag av Postgirobygget. Edit: Eller Idyll. Endret 3. juni 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 iTunes er vel ikke dritt. I mitt iTunes bibliotek har jeg 102,33 GB med musikk, fordelt på 18889 sanger. Jeg er ganske så siker på at 75 GB av de er utelukkende musikk fra Japan, Sør-Korea og Taiwan/Kina. På min Spotifyliste har jeg litt annet som jeg ikke gidder å laste ned ellers, som jeg ikke hører på vanligvis. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) På min Spotifyliste har jeg litt annet som jeg ikke gidder å laste ned ellers, som jeg ikke hører på vanligvis. Nettopp! Er forøvrig blitt hektet på Cancer Bats - Hail Destroyer. Edit. iTunes er flott hvis en ikke bruker det på windowns RoR Endret 3. juni 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Cloudemyx, der er ikke det at jeg synes iTunes i seg selv er dritt, mer det at dårlige erfaringer har ført til et stort hat mot alt Apple har lagt sin hånd på. nubbiz: Nettop! Endret 3. juni 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå