Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så typisk, nå har jeg i hele dag gått og tenkt på å brenne en CD til jobben i morgen, og når jeg omsider somler meg til å gjøre det nå så husker jeg ikke en eneste av låtene jeg hadde tenkt å ta med.

Skal du ha barnesanger da eller? Eller skal de være til deg? Uansett bør du ha med

Synes jeg. B)

 

 

Nei for faan! Ikke syng The Beatles! Ørene mine blør hver gang de kråkene starter og kauke.

 

Skulle likt å høre dere synge den der "I'm yours! I'M YOOOOUUUUUURS!" Jason Mraz eller wtf han heter.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Da er det til betraktelig mye hjelp om du poste en sånn nymotens URL. Jeg er så dårlig på å dra de ut av ræva.

Min kan sakses fra Facebook. Bare ikke skrem kidza når du fyrer den opp.

 

 

Så typisk, nå har jeg i hele dag gått og tenkt på å brenne en CD til jobben i morgen, og når jeg omsider somler meg til å gjøre det nå så husker jeg ikke en eneste av låtene jeg hadde tenkt å ta med.

Skal du ha barnesanger da eller? Eller skal de være til deg? Uansett bør du ha med

Synes jeg. B)

 

 

Nå er det streik på arbeidsplassen min, så jeg er alene på jobben. Kommer rett nok noen elektrikere eller noe slikt en tur i morgen, men de har ikke uttalelsesrett.

 

 

Skal jeg brenne Spotifylister må jeg jo kjøpe hver bidige låt, og det frister ikke. Skulle vært trådløst nett på jobben men det er nå en gang ikke slik.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jan Thomas' Get Up And Dance og samtlige andre sanger i Challenger Approaching skal du høre på i morgen.

 

Vi skal også synge en av dem ved neste forumkor.

Jeg har sett den lista, jeg har latt være å høre på de, i frykt for å få totalt nervøst sammenbrudd.

 

@AltF4: Sikkert digg å være alene på jobb noen dager, men får håpe det ikke varer for lenge.

 

@RoR: Jeg har bare hørt den ene låta av Within Temptation, men jeg liker den veldig godt.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Sharon den Adel ville aldri bli dyttet ut av senga mi og jeg hadde ikke nevnt betaling i det hele tatt, men hun er tilsynelatende typisk sjarmløs sminkedukke.

 

Nubbiz, skal vi sammenligne spillelister blir vi aldri bestevenner, selv om vi har noen like låter.

 

Cloudemyx, nei håper ikke det jeg heller. Streiken kan godt avblåses etter morgendagen! Og Sansen er en god låt til tusen, selv om den mangler den helt episke biten - den blir liksom ferdig så fort den virkelig kommer igang.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

iTunes er vel ikke dritt. I mitt iTunes bibliotek har jeg 102,33 GB med musikk, fordelt på 18889 sanger. Jeg er ganske så siker på at 75 GB av de er utelukkende musikk fra Japan, Sør-Korea og Taiwan/Kina. :whistle:

På min Spotifyliste har jeg litt annet som jeg ikke gidder å laste ned ellers, som jeg ikke hører på vanligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...