Craxmerax Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hello, I've just arrived in my fantastic boat. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Dere husker den -tingen fra i fjor?Kunne vi ikke hatt en sånn, men med Here Comes The Sun av The Beatles? Siden det er sommer.. Bare en idé. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Uten at jeg er helt for å gjøre tusenvis av sånne, slik at de mister gnisten sin, så syntes jeg ikke det var en helt gal idé. Jeg er med jeg, om noen gidder å mekke den sammen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Send en PM til Vrengtpolvott. Fyren er ekspert på området. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Må da i det minste være en litt morsom sang! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det blir morsomst om vi tar en "seriøs"/god sang og synger etter den. Det blir mye mer parodi-aktig. Å parodiere en parodi, derimot, det finner iallefall ikke jeg like morsomt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Enig med Shampoo her. Det som derimot er litt "dumt" er at låta ikke har den sviskefølelsen julesangen hadde. Det var jo en dritdårlig låt gjort med herlig sjarm, dette derimot... Bomma du på GOD der Mokko? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hva med Venn? Den er alltid morsom.. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Bomma du på GOD der Mokko? Jepp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) @Mokko: Haha ok. @Laland: Venn. Der har du en sviske uten sidestykke ^_^ Problemet er at den ikke er videre sommerlig, og det føler jeg en låt burde være når den forrige var en julesang. Endret 3. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvorfor ikke bare ta Here comes the sun av Beatles? Perfekt sang nå til sommeren og er ikke laget for noe nødhjelpsdritt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg stemmer for denne låta. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvorfor ikke bare ta Here comes the sun av Beatles? Perfekt sang nå til sommeren og er ikke laget for noe nødhjelpsdritt. Helt enig. Jeg forbinder ikke den Venn-sangen med sommer'n. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Synes Here comes the sun passer ganske bra, stemmer for denne om ingen har noen bedre forslag. Ikke så verst fornøyd med K&H-prosjektet mitt, selv om beisingen ble litt fail og lagde en stygg-merkelig farge. Den funker som redskap, i hvert fall. Endret 3. juni 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Here comes the sun er for seriøs til at det i hele tatt skal bli morsomt. Skal det være sommersang må det jo definitivt være En Solskinnsdag - Postgirobygget. Den kan bli morsom fail@typing Endret 3. juni 2010 av Genetics Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ikke gærent forslag det heller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Problemet med sommersanger er at de fleste av dem er plager i hver sine områder. En sang som slo an i bakken slår ikke alltid like godt an i barteland eller i brunkremens hjemsted. The Beatles sin sang er derimot en sang vi alle har hørt i en eler anen form, og den passer like godt til sommer som det All I want for Christman gjør til jul. Dette er det første dugbare oppdraget en SO1-poll får på lenge. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vi kan vel kanskje vurdere å spandere på oss en egen tråd til ideen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå