lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Er det mulig å bli bannet fra 4chan? Trodde det var en "everything goes"-side. Bullshait. Cp fører til bans, og admin randombanner for greier de ikke liker. Noen ganger så er ting forbudt i perioder også, bare for morroskyld. Edit: Urgh, Shampoo da! Det er ikke noe som er mer irrterende en newfags som troller på de ''normale'' boardene. 4chan er ikke bare /b/. Endret 3. juni 2010 av lolidude Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Lolidude liker Habbo og HCG! Nei da Fant mye rart om han på Google Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Edit: Urgh, Shampoo da! Det er ikke noe som er mer irrterende en newfags som troller på de ''normale'' boardene. 4chan er ikke bare /b/. Ser ut til at jeg gjorde jobben min, da ^_^ Og, jeg tror oldfags troller vel så mye som newfags, for å være ærlig. Uten at noen egentlig har noe bestemt begrep om hva som definerer hva som er hva. Endret 3. juni 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Idag fikk jeg meg jobb! Jobber i Interiøravdelingen hos Montèr. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer Mammakamel. Det er forøverig digg med avspasering og langhelg. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tusen takk, det er en bakside ved medaljen; Jeg får ikke vært på forumtreffet Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 GratZ! Jeg har en periode der jeg ikke orker å spille. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Grattis Mammakamel! Oh det er kjipt å ha nubbiz. Har det selv også. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Lolidude liker Habbo og HCG! Nei da Fant mye rart om han på Google Google finner bare ting om meg som er over 3 år gammelt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Endelig ferdig med terror øvelse. Fått nok av hendene på hode, legg deg ned og hold kjeft for en stund, og skal ha maskinvakt fra 2 til 4 great stuff man. Skal dere til Israel eller? I dag har jeg brukt 7 timer på å vaske et kjøkken. Ikke dårlig, hva? Gratulerer Mammakamel! Men ingen forumtreff? :'( Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ingen forumtreff dessverre Utrolig surt! Men jeg sto der og arbeidsgiver var veldig hissig på at jeg skulle komme på lørdagen. Beggars can't be choosers. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Nei, det er noe med det. Veldig fint at du har fått deg jobb da, det gjør jo fremtiden langt lysere! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jepp, har vært en utrolig fin dag Plutselig ringte de og sa de hadde hørt ejg var en jævel til å jobbe, etter et lite intervju og en samtale med sjefen der sa de de ikke gadd å lete lenger og satset på meg. Kultkult. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Haha det er jo det beste komplementet man kan få! I samme klasse som "...så stor den er...." og "Unbelievable! You, {SUBJECT NAME HERE}, must be the pride of {SUBJECT HOMETOWN HERE}" Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hahaha. Akkurat samme klasse Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ikkje gløym Wow, you're twice the size of Trump. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Kan ikke si jeg helt tok den utover den åpenbare vitsen! Jeg har fått skikkelig dilla på Skambankt – Mantra i dag, selv om jeg ikke egentlig syns den er sånn dritbra. Er liksom litt for pop til å være så rocka som den gjerne vil være. DEssuten hater jeg virkelig låter som fader ut, særlig låter som fader ut i en gitarsolo. Denne låta - som er en maktdemonstrasjon hva stemning og god norsk svartmell angår - er vel det absolutt verste eksempelet dessverre. Dimmu Borgir – Dreamside Dominions P3 har gjort mye rart med musikksmaken min den siste tiden! Elsker det ^_^ Endret 3. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=OILYuJQd0Lk&feature=channel Han er rett og slett en gud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå