Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bli bannet fra 4chan? Trodde det var en "everything goes"-side.

Bullshait. Cp fører til bans, og admin randombanner for greier de ikke liker. Noen ganger så er ting forbudt i perioder også, bare for morroskyld.

 

Edit: Urgh, Shampoo da! Det er ikke noe som er mer irrterende en newfags som troller på de ''normale'' boardene. 4chan er ikke bare /b/.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Urgh, Shampoo da! Det er ikke noe som er mer irrterende en newfags som troller på de ''normale'' boardene. 4chan er ikke bare /b/.

 

Ser ut til at jeg gjorde jobben min, da ^_^

 

Og, jeg tror oldfags troller vel så mye som newfags, for å være ærlig. Uten at noen egentlig har noe bestemt begrep om hva som definerer hva som er hva.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Endelig ferdig med terror øvelse. Fått nok av hendene på hode, legg deg ned og hold kjeft for en stund, og skal ha maskinvakt fra 2 til 4 great stuff man.

 

Skal dere til Israel eller?

 

I dag har jeg brukt 7 timer på å vaske et kjøkken. Ikke dårlig, hva?

 

Gratulerer Mammakamel! Men ingen forumtreff? :'(

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg helt tok den utover den åpenbare vitsen!

 

Jeg har fått skikkelig dilla på Skambankt – Mantra i dag, selv om jeg ikke egentlig syns den er sånn dritbra. Er liksom litt for pop til å være så rocka som den gjerne vil være. DEssuten hater jeg virkelig låter som fader ut, særlig låter som fader ut i en gitarsolo. Denne låta - som er en maktdemonstrasjon hva stemning og god norsk svartmell angår - er vel det absolutt verste eksempelet dessverre.

Dimmu Borgir – Dreamside Dominions

P3 har gjort mye rart med musikksmaken min den siste tiden! Elsker det ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...