nubbiz Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvilken oppførsel er det snakk om her Shampoo? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Altså, jeg visste ikke at det var imot reglene! Helt sant! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 På /b kan du bli bannet for å være hyggelig. Nobody gives a shit. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Nei, jeg får gå å legge meg! God natt samtlige. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Altså, jeg visste ikke at det var imot reglene! Helt sant! Jada, det sier de alle. ^_^ God Natt AltF4! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg synes samtlige skal si god natt til AltF4 idag. Han tagget meg tross alt i Facebookstatusen sin. God natt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Aff, jeg har det heldigvis ikke slik og håper jeg aldri vil oppleve det samme. Selv har det ikke gått opp for meg enda, spesielt siden det hele kom som et sjokk. Uansett hva jeg sa klarte jeg ikke å beholde henne. Har heldigvis opplevd klart verre perioder så kommer meg gjennom dette, men det er litt rart å være sammen og kose i syv timer, før man dagen etter har mistet jenta. Verre er det kanskje at alle "vennene" mine har bestemt seg for å ikke være tilstede akkurat idag, så dermed må jeg vende meg til so for å få utløst min frustrasjon og sinne. Jeg unner ingen å ha det sånn. Det kom ikke akkurat som et sjokk for meg, men det var mye frustrasjon inne i bildet, siden han var en kuk og ... ja, mye dritt. Jeg tror kanskje sjokk hadde vært bedre. Det er merkelig hvordan ting kan føles veldig bra en stund, og så faller alt sammen rundt deg. Er ikke så greit når vennene dine ikke er der når du trenger dem, ja. :/ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=3cL8lGioyOM Faen til stemme på Pink. Unskyld språket, men det der er en av de beste versjonene jeg har hørt. Queen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Nå har det vært herlig hos kjæresten før jeg kom hjem til en splitter ny iPhone som jeg fikk på garantien. Gledelig! I morgen er det å reise inn til Oslo før det blir Green Day på fredag og forumtreff på lørdag. Finfin helg, dette! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Fikk standpunktkarakterene i dag, jeg har alltid ligget jevnt på og aldri kommet over 4,7, men året det virkelig gjelder slår jeg til med 5,1 - så jeg er godt fornøyd. Om noen skulle være keene på å se dem: Engelsk skriftlig - 6 Engelsk muntlig - 4 Fransk - 5 K&H - 4 Gym - 5 Matte - 6 Musikk - 5 Naturfag - 6 Norsk bokmål - 5 Norsk nynorsk - 5 Norsk muntlig -5 RLE - 5 Samf. fag - 5 Mat & Helse - 5 Satser på 5 og 6 på norskeksamen, og helst en 6'er på muntlig eksamen. Irriterer meg en del at jeg ikke fikk 6 i bokmål i år, men men. Endret 2. juni 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Genetics: Queen Live at Wembley er bedre. Men den du postet var heller ikke så verst å høre på. Mokko: Damn. Imponerende. Super Mario Crossover <- Awesomeness. Å spille gjennom Super Mario med blant annet Mega Man er... ja... awesome. Endret 2. juni 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Mokko det står da 6 i bokmål der da. Og det er svært imponerende karakterer det der, stusset bare litt over 4 i engelsk muntlig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Wut, da skrev jeg visst feil. Skulle absolutt hatt 6, mener jeg selv i hvert fall. Og 4 i engelsken skyldes lav aktivitet i timene, gidder ikke å sitte og rekke opp hånda og briefe hele tiden. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hehe, varierer en del fra lærer til lærer hvor mye de trekker for det. Vi hadde en lærer på ungdomsskolen som var flink til å finne opplegg så vi fikk utfoldet oss muntlig også uten å måtte være overaktiv i de vanlige timene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Digger ikke å gjenopprette iPhone. Har vært 22 minutter igjen i en time nå. :-/ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Endelig ferdig med terror øvelse. Fått nok av hendene på hode, legg deg ned og hold kjeft for en stund, og skal ha maskinvakt fra 2 til 4 great stuff man. Endret 2. juni 2010 av Bloodlines Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Yay! Ip.Board app til iPhone. Mye raskere å surfe nå enn med Safari/Opera. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Vel, jeg er ikke så sikker på om jeg gidder å bruke en egen app for å lese forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå