Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er veldig merkelig å komme til et stadie i livet hvor man ikke har følelser, hvor man ikke ønsker ting, ikke vil ting og hvor man plutselig gjør impulsive handlinger stikk motsatt av hva man normalt gjør. Dette beskriver iallefall dagen min.

 

Pass på jentene deres gutter!

Lenke til kommentar

Det var det en spanjol sa også da han mente at dama hans flørtet for mye med meg sist gang vi var der nede. Månelyst ble det dog aldri, da jeg tilbrakte resten av den natta på fortauet mens jeg tømte magesekken min for alt som kunne tømmes.

 

Good times.

Lenke til kommentar

Det er veldig merkelig å komme til et stadie i livet hvor man ikke har følelser, hvor man ikke ønsker ting, ikke vil ting og hvor man plutselig gjør impulsive handlinger stikk motsatt av hva man normalt gjør. Dette beskriver iallefall dagen min.

 

Pass på jentene deres gutter!

Dette er trist å lese. Just thought I'd say.

 

Da jeg ble dumpet av eksen min gikk jeg inn i et depressivt/apatisk stadie som varte fra rett etter jul (da forholdet begynte å skrante) til jeg ble sammen med Zealuu. Jeg spiste nesten ikke, sov nesten ikke, var ikke med folk, satt bare og gråt ukontrollert eller gikk lange, kalde turer, fordi når jeg frøs nok så var det i hvert fall en slags følelse annet enn desperasjon som traff meg. Jeg orket ikke rydde av sengen min, så jeg sov på sofaen de gangene jeg sov. Jeg tror jeg dusjet fire ganger i løpet av en måned.

 

Vær glad du ikke har det sånn.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Det er veldig merkelig å komme til et stadie i livet hvor man ikke har følelser, hvor man ikke ønsker ting, ikke vil ting og hvor man plutselig gjør impulsive handlinger stikk motsatt av hva man normalt gjør. Dette beskriver iallefall dagen min.

 

Pass på jentene deres gutter!

Dette er trist å lese. Just thought I'd say.

 

Da jeg ble dumpet av eksen min gikk jeg inn i et depressivt/apatisk stadie som varte fra rett etter jul (da forholdet begynte å skrante) til jeg ble sammen med Zealuu. Jeg spiste nesten ikke, sov nesten ikke, var ikke med folk, satt bare og gråt ukontrollert eller gikk lange, kalde turer, fordi når jeg frøs nok så var det i hvert fall en slags følelse annet enn desperasjon som traff meg. Jeg orket ikke rydde av sengen min, så jeg sov på sofaen de gangene jeg sov. Jeg tror jeg dusjet fire ganger i løpet av en måned.

 

Vær glad du ikke har det sånn.

 

Aff, jeg har det heldigvis ikke slik og håper jeg aldri vil oppleve det samme. Selv har det ikke gått opp for meg enda, spesielt siden det hele kom som et sjokk. Uansett hva jeg sa klarte jeg ikke å beholde henne. Har heldigvis opplevd klart verre perioder så kommer meg gjennom dette, men det er litt rart å være sammen og kose i syv timer, før man dagen etter har mistet jenta.

 

Verre er det kanskje at alle "vennene" mine har bestemt seg for å ikke være tilstede akkurat idag, så dermed må jeg vende meg til so for å få utløst min frustrasjon og sinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...