Bruker-163290 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Men så har jeg tross alt eksamen på tirsdag, men sant, hvor mye blir det øvd på en lørdag uansett? Nettopp. Jeg vet du vil. Jeg vet jeg vil at du vil. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg vet du vet at jeg vil at jeg vil. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg gikk bare to år ykresfaglig Erik. I dont get it! Edit: Edit: Gidder ikke rette opp. Endret 2. juni 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Malaga er en flott by! Om litt for mye "turistinfisert" for min smak, men det var likevel en super tur når jeg ser tilbake på da jeg selv dro dit med familien for en del måneder siden. Endret 2. juni 2010 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Derfor det er så deilig å ikke være midt i byen, men litt utenfor. Blir ikke ferie av å være i byen, det blir bare en veldig varm bytur. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg gikk bare to år ykresfaglig Erik. I dont get it! Edit: Edit: Gidder ikke rette opp. Det holder for meg! Eller som far min alltid sa: "Erru tung nok erru gammal nok". Endret 2. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det er veldig merkelig å komme til et stadie i livet hvor man ikke har følelser, hvor man ikke ønsker ting, ikke vil ting og hvor man plutselig gjør impulsive handlinger stikk motsatt av hva man normalt gjør. Dette beskriver iallefall dagen min. Pass på jentene deres gutter! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hadde jeg bare hatt noen å passe på. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Ditto! Hadde en random spanjol lagt ann på dama mi hadde det blitt månelyst! Endret 2. juni 2010 av Gal_ape Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det var det en spanjol sa også da han mente at dama hans flørtet for mye med meg sist gang vi var der nede. Månelyst ble det dog aldri, da jeg tilbrakte resten av den natta på fortauet mens jeg tømte magesekken min for alt som kunne tømmes. Good times. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Det er veldig merkelig å komme til et stadie i livet hvor man ikke har følelser, hvor man ikke ønsker ting, ikke vil ting og hvor man plutselig gjør impulsive handlinger stikk motsatt av hva man normalt gjør. Dette beskriver iallefall dagen min. Pass på jentene deres gutter! Dette er trist å lese. Just thought I'd say. Da jeg ble dumpet av eksen min gikk jeg inn i et depressivt/apatisk stadie som varte fra rett etter jul (da forholdet begynte å skrante) til jeg ble sammen med Zealuu. Jeg spiste nesten ikke, sov nesten ikke, var ikke med folk, satt bare og gråt ukontrollert eller gikk lange, kalde turer, fordi når jeg frøs nok så var det i hvert fall en slags følelse annet enn desperasjon som traff meg. Jeg orket ikke rydde av sengen min, så jeg sov på sofaen de gangene jeg sov. Jeg tror jeg dusjet fire ganger i løpet av en måned. Vær glad du ikke har det sånn. Endret 2. juni 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg gav akkurat hunden kattemat fordi jeg trodde vi var tom for hundemat, men akkurat da jeg hadde helt oppi ser jeg en svær sekk stående rett foran nesen på meg. Føler meg litt dum nå. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det er veldig merkelig å komme til et stadie i livet hvor man ikke har følelser, hvor man ikke ønsker ting, ikke vil ting og hvor man plutselig gjør impulsive handlinger stikk motsatt av hva man normalt gjør. Dette beskriver iallefall dagen min. Pass på jentene deres gutter! Dette er trist å lese. Just thought I'd say. Da jeg ble dumpet av eksen min gikk jeg inn i et depressivt/apatisk stadie som varte fra rett etter jul (da forholdet begynte å skrante) til jeg ble sammen med Zealuu. Jeg spiste nesten ikke, sov nesten ikke, var ikke med folk, satt bare og gråt ukontrollert eller gikk lange, kalde turer, fordi når jeg frøs nok så var det i hvert fall en slags følelse annet enn desperasjon som traff meg. Jeg orket ikke rydde av sengen min, så jeg sov på sofaen de gangene jeg sov. Jeg tror jeg dusjet fire ganger i løpet av en måned. Vær glad du ikke har det sånn. Aff, jeg har det heldigvis ikke slik og håper jeg aldri vil oppleve det samme. Selv har det ikke gått opp for meg enda, spesielt siden det hele kom som et sjokk. Uansett hva jeg sa klarte jeg ikke å beholde henne. Har heldigvis opplevd klart verre perioder så kommer meg gjennom dette, men det er litt rart å være sammen og kose i syv timer, før man dagen etter har mistet jenta. Verre er det kanskje at alle "vennene" mine har bestemt seg for å ikke være tilstede akkurat idag, så dermed må jeg vende meg til so for å få utløst min frustrasjon og sinne. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er bannet fra 4chan Varer bare til 4. juli, så jeg overlever nok. Fant dessuten ut at når jeg er koblet til det mobile bredbåndet kan jeg være der så mye jeg vil Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er det mulig å bli bannet fra 4chan? Trodde det var en "everything goes"-side. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vel, det var det jeg også trodde. Så fant jeg ut at det bare gjaldt /b/. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 http://www.youtube.com/watch?v=udGTdbPJqXc Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Bummer Paisley, og jeg vet akkurat hvordan du har det! Ja da, om du ber om CP på /b/ blir du bannet. Så da vet vi hva slags seksuelle preferanser Shampoo har. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Som sagt, jeg ble ikke bannet på grunn av min oppførsel i /b/. Det var nok heller /g/. Endret 2. juni 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå