Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var jo ganske stilig!

 

Ellers fikk jeg en mail fra en hyggelig dame hos Rockstar i dag, jeg hadde visst valgt postmuligheten som kun er for amerikanske militære haha. Det står jeg må forandre hva slags sending jeg ønsker å bruke, men det står ikke noe sted om jeg enten skal poste ny ordre eller på ett eller annet vis finne igjen den jeg la inn først. Logget ikke inn på noen ting, så det er vel egentlig ikke mulig.

Lenke til kommentar

Husker ikke akkurat nå, faktisk, men skal være der i tre uker. Reiser fra Gardermoen.

Jeg/vi reiser også fra Gardermoen og skal til Malaga skjønner du. Vel, vi skal ikke til Malaga, vi skal til La Cala, et søtt lite sted like utenfor Fuengirola som er en 20-30 minutter unna Malaga via motorveien. Vi drar iallefall rundt 6-7 om morgenen den 20 Juli og skal være der til den 29.

Lenke til kommentar

Husker ikke akkurat nå, faktisk, men skal være der i tre uker. Reiser fra Gardermoen.

Jeg/vi reiser også fra Gardermoen og skal til Malaga skjønner du. Vel, vi skal ikke til Malaga, vi skal til La Cala, et søtt lite sted like utenfor Fuengirola som er en 20-30 minutter unna Malaga via motorveien. Vi drar iallefall rundt 6-7 om morgenen den 20 Juli og skal være der til den 29.

 

Skulle man sett! Spania er visst ikke så stort som man skulle tro.

 

Jeg skal nok dra før den 20ende, men mer husker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Vel, som du selv sa så er det ikke så altfor mange flyplasser folk flest drar til. Det står liksom mellom Malaga, Madrid og Barcelona. Foreldrene til stefaren min kjøpte en leilighet i La Cala for en gode 30-40 år siden, på den tiden hvor det kostet en slikk og ingenting. De brukte den en del frem til de ble for gamle til å ta vare på den og stefar arvet den for rundt 7-8 år siden. Da var det på med oppusingshanskene for å få shinet opp den da forlatte kåken, og siden den dag har vi dratt dit mer eller mindre hver ferie. I år er første gangen det blir en ren guttetur uten noen som lager frokost og rer opp sengene våre. Should be good times.

 

Om jeg klarer å bygge opp en brunfarge som takler sommersola der nede før vi drar, that is.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...