lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg traff meg selv med en metalkule som var festa til en tråd som jeg drev og svinget rundt i sirkler så hardt jeg kunne, og nå har jeg dritvondt i hodet og er svimmel Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Yay! Slipper trekk fag eksamen, og da for jeg permisjon på fredag ^_^ . Enda bedre politiet har terror øvelse på båten. Så kjekt da! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) ikke dårlig, men skal ikke være i så stor skala som det Papirfly. Og det var behagelig og litt merkelig å være alene på jobb. Beiset dokkestua og vasket noen kjøleskap var det jeg fikk gjort i dag, i morgen er det kun vasking som gjelder. Og olje utebordene da. Det beste er at jeg nå kan ta med litt CD'er og spille inne! Endret 2. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg hadde så tenkt å poste det samme som lolidude. Edit: for å tilføye noe nytt, jeg skal ikke på skolen verken i morgen eller på fredag. Jeg er med andre ord ferdig med andreklasse! En herlig følelse. Da har du bare det herlige 3. året igjen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen som husker en sang hvor teksten var noe ala dette: Det finnes ikke elg i afrika. Nei, det finnes ikke elg i afrika. Fra 90-tallet en gang. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 God ettermiddag. Noe liv her? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vel.. I WAS FROZEN TODAY. Men joda, liv er det! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hva er problemstilling på engelsk? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er vel strengtatt bare problem? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hva er problemstilling på engelsk? For å svare som min gamle klassekamerat fra videregående (og dette var noe han svarte hver gang under hele året): W - H - O -R - E. For å svare som meg selv: "problem" er ikke dekkende nok, men jeg kan dessverre ikke komme på noe bedre. Endret 2. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kommer vel helt ann på konteksten. Hva prøver du å si? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hva er problemstilling på engelsk? De har ikke et passende uttrykk på engelsk som betyr akkurat det samme. Hva som er passende å bruke avhenger av situasjonen, men "research question" tror jeg er mulig å bruke. Uten at jeg skal si det 100% sikkert. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Matter at hand, conundrum, dilemma, quandary, pickle Du har mange varianter å velge mellom, men såvidt meg bekjent er det ingen gode engelske ord for akkurat problemstilling. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) @Laland: Har kommet opp i engelsk muntlig, og læreren (og forhåpentligvis også sensor) pleier å like at man har en egen slide med problemstillinger på powerpointen. Overskriften blir da nødvendigvis "problemstillinger" på engelsk, noe jeg ikke vet hva er. Kunne det før, men jeg husker ikke lengre. Og forresten, les det hvite i AltF4 sin signatur. Edit: Da får jeg bruke en av de, takk for svar Endret 2. juni 2010 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Error, hvis jeg var deg ville jeg funnet en annen måte å si det på enn å akkurat bruke "problemstilling". Faren er stor for å feile når ordet ikke har et godt tilsvarende ord på engelsk. Edit: Jeg ville kanskje brukt "questions to consider" eller noe i den dur. Endret 2. juni 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har trent i dag. Støl som faan. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja for faan, han er det for faan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå