UNSCCapone Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noen som har det, her er kjemieksamen i morgen og fysikkeksamen på torsdag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg fant min første post, og kopierte linken, men så klarte jeg å CTRL+C på en spotify sang og så mistet jeg linken. Noes! Men hvis jeg husker rett var mitt første innlegg på 350 eller noe. Uansett, jeg har funnet ut noe SO lenge har savnet. En poll! Jeg velger å tro at poller er kilden til all aktivitet, og at når vi får opp poller igjen vil folk begynne å spamme titalls sider hver dag! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Deres ord er vår lov. Kos dere! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg var selv i den tro at det var pollene som var en av de mange tingene som var skyld i tapet på aktivitet. Men.. la gå. Jeg har ingenting imot pollene. ^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hmm, jeg har et prosjekt under temaet teknologi hvor vi skal bygge noe som kan bevege seg av gamle ting, ting vi finner på loftet hjemme. Dette kan være å bygge en ballongdrevet falskjerm, olabil o.l, og lurte på om noen av dere har tips til hva jeg kan lage/bygge som er enkelt og som beveger seg. Tenker at jeg skal unnlate mye elektronikk men bruke mer fjær og strikk. TIPS! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 En seng med springfjær under den ene siden som velter madrassen hvis man ikke står opp. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 ikke dårlig, men skal ikke være i så stor skala som det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 En modellseng med springfjær under den ene siden som velter madrassen hvis man ikke står opp. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg ville egentlig stemme ja i pollen, men Tetra fra EON var mer fristende. Jeg vet ikke hva Tetra fra EON er da, eller hvorfor det blir tatt opp til stadighet her i SO. Tror faktisk ikke jeg vil vite det heller Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tetra fra EON.. Tetra fra EON! ..sa han mens han effektivt drepte tråden. Awesome. Får bli en tidlig kveld i dag; blir juleball i morgen. God natt! Tetra fra EON.. fix`ed Går lenger tilbake enn som så attpåtil. Good times! Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Pollolol Ellers stikker jeg til sengs nå. God natt! The Doors – Riders On The Storm - New Stereo Mix Advanced Resolution Enjoy dørene. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Yay! Slipper trekk fag eksamen, og da for jeg permisjon på fredag ^_^ . Enda bedre politiet har terror øvelse på båten. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Kom opp i engelsk muntlig! Yay! Nå skal det sies at jeg fikk det klart mest bedritne temaet innen engelsk, men det får nå være. Edit: Lolidude stalker tråden! o.O Hallo Lolidude Endret 2. juni 2010 av Error Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kom opp i engelsk muntlig! Yay! Nå skal det sies at jeg fikk det klart mest bedritne temaet innen engelsk, men det får nå være. Edit: Lolidude stalker tråden! o.O Hallo Lolidude Morn Måtte jo finne på noe når lærerne streiker Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Diablo swing orchestra var jo ikke dumt! Jeg fikk mine t-skjorter fra 6dollarshirts idag Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har hatt min siste presentasjon i engelsk. Herlig. Neste er matteprøve, så fri i morgen hvis streiken holder seg. Good times. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg hadde så tenkt å poste det samme som lolidude. Edit: for å tilføye noe nytt, jeg skal ikke på skolen verken i morgen eller på fredag. Jeg er med andre ord ferdig med andreklasse! En herlig følelse. Endret 2. juni 2010 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå