Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leter som en gal etter mitt første innlegg. Jeg husker det var noe om når det ble laget bok av SO 1 og når filmen kom. Og jeg husker den faktisk fikk noen svar, men det var før jeg egentlig hadde bestemt meg for om jeg skulle fortsette på innlegg.no eller ikke.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Har gitt meg nå, gikk fra innlegg 4000 og en del fremover uten å finne hverken deg eller meg Paisley. Er en del brukere som tydeligvis har falt fra både SO1 og også forumet!

 

Nå er det natta på meg, i morgen venter streik og jeg skal være alene på jobb i all overskuelig fremtid.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg får betalt - jeg er jo tross alt på jobb. At jeg skal se på House og andre tv-serier i pausen og ellers ta det rimelig med ro trenger ingen å vite, men fikk en arbeidsliste av sjefen min jeg bør gjøre en del på, noe jeg jo selvfølgelig har tenkt på. Heldigvis er det ting som å vaske leker og slikt, og det er jo dritlett å gjøre unna i en fei.

 

Men så spørs det hvor lenge denne streiken varer da.

Lenke til kommentar

Jepp. Så får vi bare se hvor langvarig den blir. Etter den 11. går kontrakten min ut, og da blir det ned til 30% igjen, noe som er litt over èn dag i uka. Håper den ikke varer så lenge.

 

Det verste er vel egentlig at det er jeg som på mange måter styrer barnehagen nå, selv om det ikke er noen store avgjørelser eller slikt som må tas. Men jeg kan ikke kommunisere med de som sitter utenfor og er streikevakter, og de får ikke lov til å komme innenfor gjerdet - selv ikke for å gå på do inne i barnehagen. Så lurer jeg på noe må jeg ta avgjørelsen selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...