Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Synd men sant. Blir nå Gamerlan 18-20 juni, though! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er fortsatt mulighet for folk å henge seg på vel? Ta isåfall kontakt med laland, the more the merrier<-- Sagt/skrevet riktig? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det er skrevet riktig Mammakamel. Det er synd landet vårt er så langt i slike tilfeller. Hadde glatt kastet meg med på treff ellers. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Merrier. Det ordet ser ikke riktig ut i mine øyne. Merkelig Endret 1. juni 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Synd men sant. Blir nå Gamerlan 18-20 juni, though! Da kan ikke jeg Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Gud som jeg hater: "Search engine overloaded, please try again in a few seconds" på TPB :/ Demonoid.com? TPB er veldig treigt for tiden Har jo fått mer trafikk siden isohunt og mininova er nede. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Merry -> Merrier. Det blir ikke Merryer. Edit: Isohunt er da ikke nede Backstabber. Endret 1. juni 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Ved neste anledning burde det bli obligatorisk oppmøte for SO1-veteraner. Det er alle som postet før side 200. Edit: APPAPPAPPAPPAPP! Nå må vi roe ned "snille fetter i Amerika som sender meg blablabla"-praten litt. Eller ikke la den gå lenger. Må passe på! Endret 1. juni 2010 av Laland Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Merry -> Merrier. Det blir ikke Merryer. Jada, men jeg.. Det er logikk i ulogikken. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det var også Laland med liten l, så nå står ikke Dovre til påske. Forøvrig er det bare å slenge seg på forumtreff, alle som vil! The more the merrier som det har blitt påpekt tidligere. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ved neste anledning burde det bli obligatorisk oppmøte for SO1-veteraner. Det er alle som postet før side 200. I så fall datoen blir fastsatt tidlig så jeg får ordnet billig flybillet. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Enig med Mammakamel her, selv om det er på sin plass at fyren fra Tromsø setter ham på sin plass. Selv stusser jeg noe veldig hver gang jeg skrvier "spills", altså "spillenes". At det ikke har slått meg å skrive "spillenes" fremfor "spils" før er forsåvidt litt merkelig kanskje? Og Laland, da tror jeg at jeg ikke er velkommen. Tok rimelig lang tid før jeg dristet meg utpå isen som er Siste Ordet 1. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Obligatorisk for alle før og med side 200, moderatorer, skribenter, adminstratorer og dem som ble registrert på forumet før 9. februar i fjor. Det hadde vært sabla morsomt! Datoen blir selvfølgelig spikret tre måneder i forkant, og samtlige andre medlemmer her er også velkomne. Det er bare en selvfølge. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg husker SO1 fra da den var på side 27. Jeg tror jeg har postet i tråden før side 200. I dag var jeg i Drammen faktisk, så i leiligheten og montert hyller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Obligatorisk for alle før og med side 200, moderatorer, skribenter, adminstratorer og dem som ble registrert på forumet før 9. februar i fjor. Det hadde vært sabla morsomt! Datoen blir selvfølgelig spikret tre måneder i forkant, og samtlige andre medlemmer her er også velkomne. Det er bare en selvfølge. Da så. Sign me up! Hadde vært herlig å få til et skikkelig solid møte. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Gamer.no forumet? Snakk om å være tidlig på den! Første side, post 10. Tøffe-Tetra lurte på hva forumet skulle bli kalt. Endret 1. juni 2010 av Laland Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 God aften. På hjul med dag otto er nokså artig ^^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 God aften. På hjul med dag otto er nokså artig ^^ Så du den dritten de spiste på den skotske festivalgreia de var på? ÆSJ! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Care to elaborate? girls, girls, girls Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ah, the root of all evil (besides money ofc.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå