Licht Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Man, jeg er så gammel at jeg husker da Billy Joe ikke gikk med guyliner og Nimrod var det nyeste albumet deres. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Han går da fremdeles med Guyliner? Jeg husker ikke før Warning, men så er jeg litt yngre enn deg og. 8D Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Zealuu husker fra da han IKKE gikk med guyliner Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Da var det bekreftet at jeg fikk jobb i sommer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Zealuu husker fra da han IKKE gikk med guyliner Åja, right. Har det noensinne skjedd? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 et par uker med humøret på topp så har humøret falt skremmende langt ned og paisleysmilet har , for første gang på to år, blitt borte fra en skoledag. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Care to elaborate? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Ok, lurer på om et par på en plen nedenfor boretslaget holder på med noe mer enn å kysse, og det forran 2 svære blokker med fullt av vinduer mot den plenen. Phu, kjenner jeg ble litt bekymret her. Fikk avslag på stipend for neste år. Fryktet at jeg måtte betale 80.000 kroner selv, selv om jeg ikke har det. Viser seg at jeg hadde søkt på noe helt andreledes på lånekassen enn i fjor. Phu. Endret 1. juni 2010 av GhostViper Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Gud som jeg hater: "Search engine overloaded, please try again in a few seconds" på TPB :/ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg også. Det betyr at siden blir brukt mye. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Man, jeg er så gammel at jeg husker da Billy Joe ikke gikk med guyliner og Nimrod var det nyeste albumet deres. Samme her faktisk. Og plata hadde et par gode spor, Jinxed er vel det som først springer til minnet. Og et par andre, som den selvfølgelige balladen mot slutten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Selv er jeg veldig glad i Warning, men det er innmari mange gode sanger på Nimrod også. King For A Day, Hitchin' A Ride og Good Riddance er de som stikker seg ut for min del. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, King for a Day er også god, den glemte jeg. Hitchin' er også god, selv om den er rimelig oppskriftsmessig. Spilte den i bandet en stund faktisk. Den som er best derimot er denne plata akkurat nå: Diablo Swing Orchestra – Sing-Along Songs For The Damned And Delirious. Fantastisk dyster gladjazz. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Får høre igjennom den da. På fredag har jeg vannvittig lyst til å få oppleve opptredener med samme entusiasme som Milton Keynes-utgaven av Minority. En av favorittsangene mine med god margin fremført på en knallsterk måte! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) @Laland: http://www.vg.no/mus...?artid=10008081 Og ja, hør på plata. Den er så herlig oppswinga at man blir glad, samtidig ligger det en bass og en gitar og lurker i bakgrunnen med dystre toner. Rett og slett fantastisk. Mine foreløpige anbefalinger: Vodka Inferno og A Tapdancer's Dilema Endret 1. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg gleder meg til forumtreff jeg! Det er ikke en overhyggelig sjel som har et spotifypass å dele bort? Har en i nærmeste familie hvis store ønske er å få den gratisversjonen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Har noen til overs jeg Edit: PM sendt Endret 1. juni 2010 av Laland Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har noen til overs jeg Edit: PM sendt Tusen hjertelig! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg gleder meg til forumtreff jeg! Det er ikke en overhyggelig sjel som har et spotifypass å dele bort? Har en i nærmeste familie hvis store ønske er å få den gratisversjonen. Jeg òg! Gleder meg som pokker. Synd det ser ut til å være så jævlig skralt oppmøte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå