Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dritt. Jeg skal være på kurs resten av uka med tidenes tørreste fyr. Han var sur på slutten av dagen i dag fordi han mente vi bråkte så mye. Det skal da sies at jeg sjedent har vært i et så stille klasserom så jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal overleve hele uka. Nevnte jeg at jeg må stå opp klokken 05 for å rekke dette makkverket?

Lenke til kommentar

Jeez, jeg er den eneste som er våken i huset, og så klarer jeg å komme borti en sånn "knapp" på en random nettside. Det lager selvfølgelig drithøy lyd, og jeg skvetter som bare det. Prøver selvfølgelig å skru ned volumet men klarer å skru volumet ekstremt mye høyere noe som resulterer i at jeg skvetter som bare det enda en gang, før jeg får skrudd av.

 

Jeg lurer på om jeg en dag kommer til å få heart attack av en lignende hendelse..

Endret av Error
Lenke til kommentar

Ashens er alltid gledelig å se på, og når han skryter av et produkt kan du være sikker på at det er noe spesielt ved det. Er tre klipp delt opp i drøyt tyve minutter hver, gjorde meg smått gira på en stor iPhone uten ringemuligheter.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

^^ Jeg ble litt gira etter å ha sett første del, men den følelsen forsvant ganske tidlig ute i del 2. Del 3 satte den siste spikeren i kista. Kan ikke se for meg at jeg kommer til å kjøpe meg en iPad. Er ikke så ofte jeg sitter på stua og trenger å sjekke nettet uten å røre på meg.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Green Day. Yay!

 

Er nå uansett glad for at jeg ikke bestilte billett. Har nemlig muntlig eksamen på fredag og uten at jeg vet når konserten er så er det et par jenter i klassen som er veldig fortvilet.

 

 

Edit: Svaret kommer fra Israels ambassadør i Oslo:

 

"Gratulerer med at hamaskonvien ble stoppet"

 

Svar: "Thank you. That is the way to discribe this convoy, since it had nothing to do with aid, and it was to be received if it ever made it to the shores of gaza, by the leaders of Hamas, one of the most fundamentalist, brutal, oppressive, and dangerous regimes in the world today.

 

Hilsen Aviad Ivri"

 

You say wat?

 

Hvorfor må det være så ekstremt mange tomskaller rundt om i verden som har viktige stillinger..!?

 

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...