Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens awesomehet: http://tinyurl.com/5l3a8j

Trykket på den, gadd ikke å Ctrl+Alt+Delete'e browseren, og lot den heller kjøre på mute. Så ventet jeg en god stund, trykket på tråden igjen, så at backstabber sa at du hadde lagt ut noe awesome, "glemte" at jeg allerede hadde trykket, og trykket igjen. Så nå har jeg to Rick Astley's som synger canon. Awesome.

Lenke til kommentar

Dette så jo deilig ut... :blink:

Huff ja, så den der. Utrolig hvordan hornet traff akkurat under underkjeven og ut gjennom munnen. :(

Han fikk som fortjent mener nå je. Synes mer synd på oksen som nok for lengst er slaktet.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Oksen lagde grillspyd av tyrefektern, nå er oksen også grillspyd. Og de burde slutte å tukle sånn med maten, faen er vitsen med tyrefekting egentlig? Okser er ikke akkurat kjempelure da, når man kan lure de til å løpe dit man vil i flere timer. Ikke noen bragd spørru meg. De skulle satt noen skikkelig gærne voldsdømte psykopater inni der, så kunne han tullingen i gulldressen med røde snipper sett hvor lenge han holdt ut. DET er underholdning.

Lenke til kommentar

Da er jeg tilbake i timen etter å hatt tyskfremføring om pølser som jeg egnetlig skulle hatt for flere måneder siden. Fint gikk det også, karaktert 6 ble resultatet. Og det med temaet pølser...

To timer med internettet i form av rle og naturfag før jeg skal hjem og steke.

Btw, hva ville folket sagt til et navnebytte til Paisleysmile eller Brenne?

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...stina/11940654/

Forbanna idiotiske israelere. Hva faen er det de tenker på?

Jeg har alltid sett på begge partene i Israel/Palestina-konflikten som "tåpelige" men Israel tar søren meg kaka så det holder..

- Dette skjedde i vann utenfor Israels territorie, men vi har rett til å forsvare oss selv, sier Leibovich.

You say what? "Rett til å forsvare oss" mot folk som kommer med humanitere hjelpemidler. Jeez

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...