Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det samme med grand prix hvert år, alle klager over hvor dårlig det er, men alle sitter benket og ser på.

Jeg kan si med hånden på hjertet at jeg ikke så et forbanna sekund av årets finale.

Og allikevel sier du at alt er dritt. Something doesn't add up.

Selv likte jeg årets Grand Prix-sending, mye på grunn av kommentatoren i NRK som var morsom uten å være helt Pedersen (selv om jeg har ledd mye av ham opp igjennom), men allikevel med en viss snert.

Og dagen i dag har hittil bestått av sen frokost med mye kaffe og en melding fra Gal_ape hvor han ytrer et stort behov for å gi meg en Voddler-invitasjon. Dette ligger an til å bli en fin søndag, sola skinner jo i tillegg!

Lenke til kommentar

Vi har ikke noen fjord, men vi har en flott demning en 15 minutter unna som er perfekt for bading og grilling. Den er vel 2 meter bred, er formet som en 60-70 meter lang bue og ligger litt ved siden av der hvor alle barnefamiliene osv slenger seg ned. Perfekt for oss som gjerne er litt mer høyrøstede enn det et lite barnesinn opplever som behagelig.

Men uansett; var det cold in the water når du tok din swim?

Lenke til kommentar

Jeg går nok for og hoppe rett ut i vannet, leke kulest i flokken ved å være der lengre enn de andre og så ikke bade resten av dagen. Funker fjell om man hater kaldt vann. Den fine bieffekten med denne taktikken er jo det at vannet ikke oppleves som like kaldt etter den første turen og da kan man være tøffere enn toget resten av dagen.

Plans for the downright most stupid of things. I have them.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp spist frokost og skal faktisk fikse sykkelen min i dag. Normalt gir jeg ansvaret til fattern, men han insisterte på at jeg skulle lære litt selv.

Ellers blir det litt lekser, forhåpentligvis litt RDR og fotballkamp senere i dag. Gruer meg allerede!:)

Da kan du tenke deg hvordan det er å ikke like fotball.

God natt!

Blir fire herlige uker for deg i sommer da!

Lenke til kommentar

Da kan du tenke deg hvordan det er å ikke like fotball.

God natt!

So true! Det der er en parodi på en gammel iMac reklame BTW.

Hun fra tyskland var rimelig sexy :D

Likte den (hun), og de to "hardcore" sangene, og den fra et eller annet land i øst. Hun hadde rød kjole med noe som lignet en stor sløyfe på å sang veldig sterkt... Alt i alt synes jeg det var et høyt snitt i år.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Valve lastet den opp på YouTube 26. mai så den får vel ikke akkurat vært gammel?

Ah, parodi - da skal jeg slutte å klage ^_^

For min del var Lena var alt for tungt sminket. Alt for mørk og alt for mye, dessuten så det ut til at tennene hennes hadde liggi dynket i kaffe en måneds tid. Uheldig kombinasjon. Tyrkias bidrag var som jeg skrev i går ganske ålreit, men det andre landet med gitarer (Thunder and Lightning het vel låta) var rett og slett begredelig, og på nivå med den aprikos-låta som hørtes ut som en paradelåt fra Bama.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Bosnia hadde den Thunder & Lightning sangen. Den var jo helt teit etter min smak. Tyrkia var kul faktisk. Jeg hadde stor glede med å følge med på 4Chan under sendingen, mye moro som ble skrevet der. ^_^

Hørte dere forresten salen buet så det holdt da Hviterussland gav 12 poeng til Russland? :lol:

England failet maks, de har kommet på sisteplass to ganger de siste 3 årene. Ikke så rart siden sangen deres sugde. Ellers synes jeg det var mye damer med i år. Jeg synes det ble litt for lite freakshow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...