Cloudemyx Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 *fnise* Du gjorde det ja. Hehe... Søstera mi sa det også: "Ja det er jo typisk deg". Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Haha tanken streifa meg også. Samt tanken om at etter all den tragedien Serbia har vært gjennom i så mange år ikke blir borte når de blir representert av noe sånt. Balkan beatbox er i og for seg kult, men det hjelper liksom ikke. Om du sminker en gris og så videre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Tyskland vant. Fortjent? :unsure: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ikke i nærheten engang, men søt jente da. Vant nok en del stemmer på det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hun kunne i alle fall ikke synge engelsk. Hadde nok vært bedre om hun sang på originalspråket. Ellers vet jeg ikke, den var liksom grei. Som mange andre.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Selv syns jeg faktisk at den tyrkiske låta var best. Jeg er jævlig lite glad i den type liksom-metall, men de kjørte show og låta var fengende nok til å være catchy uten å være påtvunget. Englands bidrag var direkte ræva, og fyren fra Israel kunne spart seg for slutten. Jeg syns den tyske låta hadde alt for svakt komp, og hadde den hatt litt mer trøkk ville den vært mye bedre. Og engelskuttalen hennes var nok ikke den beste. Endret 29. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ingen fortjener å vinne MGP fordi det aldri har vært en god sang i programmets historie! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja jeg vet ikke jeg. Jeg vet iallefall at jeg skal sove nå. zzzzZZZZ... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Der tar du rimelig kraftig feil Erik. Selv syns jeg faktisk at den tyrkiske låta var best. I likhet med Cloudemyx. Du var den første jeg tenkte på når jeg hørte den låta. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Det stemmer ikke, Erik. Både Nocturne og Fairytale har vært gode sanger. Samt The Dragontower. God natt. Endret 29. mai 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ingen fortjener å vinne MGP fordi det aldri har vært en god sang i programmets historie! Jasså? Du har hørt igjennom absolutt alle sangene? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Natti natti Shampoo! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Selv syns jeg faktisk at den tyrkiske låta var best. I likhet med Cloudemyx. Du var den første jeg tenkte på når jeg hørte den låta. ^_^ Haha, jeg er beæret ^_^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ingen fortjener å vinne MGP fordi det aldri har vært en god sang i programmets historie! Jasså? Du har hørt igjennom absolutt alle sangene? Føles som det i allefall. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det samme med grand prix hvert år, alle klager over hvor dårlig det er, men alle sitter benket og ser på. Selv forstår jeg ikke hvorfor vi ikke bare sender Jahn Teigen hvert eneste år med mil etter mil og skjelettdrakt. Tilslutt får vi jo litt poeng! Selv har jeg vært med min kjære denne dagen og hatt en helt herlig dag og tror jeg tar kvelden før morgendagens NM kamp på hjemmebane:) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det samme med grand prix hvert år, alle klager over hvor dårlig det er, men alle sitter benket og ser på. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det samme med grand prix hvert år, alle klager over hvor dårlig det er, men alle sitter benket og ser på. Det er ikke et snev av usannhet i mitt forrige innlegg. Det er helt sant at alle snakker dritt og bannlyser det, men til syvende og sist har alle fått en god dose grand drit inn i hjernebarken! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det er fordi vi får det ufrivillig banket inn i skallen gjennom media, selv var jeg lei Didrik Solli-Tangen for evigheter siden, uten i det hele tatt å ha sett ham i en Grand Prix-sending. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Da kan du tenke deg hvordan det er å ikke like fotball. God natt! Endret 29. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå