Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha tanken streifa meg også.

Samt tanken om at etter all den tragedien Serbia har vært gjennom i så mange år ikke blir borte når de blir representert av noe sånt. Balkan beatbox er i og for seg kult, men det hjelper liksom ikke. Om du sminker en gris og så videre.

Lenke til kommentar

Selv syns jeg faktisk at den tyrkiske låta var best. Jeg er jævlig lite glad i den type liksom-metall, men de kjørte show og låta var fengende nok til å være catchy uten å være påtvunget.

Englands bidrag var direkte ræva, og fyren fra Israel kunne spart seg for slutten.

Jeg syns den tyske låta hadde alt for svakt komp, og hadde den hatt litt mer trøkk ville den vært mye bedre. Og engelskuttalen hennes var nok ikke den beste.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det samme med grand prix hvert år, alle klager over hvor dårlig det er, men alle sitter benket og ser på. Selv forstår jeg ikke hvorfor vi ikke bare sender Jahn Teigen hvert eneste år med mil etter mil og skjelettdrakt. Tilslutt får vi jo litt poeng!

Selv har jeg vært med min kjære denne dagen og hatt en helt herlig dag og tror jeg tar kvelden før morgendagens NM kamp på hjemmebane:)

Lenke til kommentar

Det samme med grand prix hvert år, alle klager over hvor dårlig det er, men alle sitter benket og ser på.

Det er ikke et snev av usannhet i mitt forrige innlegg. Det er helt sant at alle snakker dritt og bannlyser det, men til syvende og sist har alle fått en god dose grand drit inn i hjernebarken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...