Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker du forskjell på 1080 og 720? :p

Når det dreier seg om nedlastede filmer og serier, så ja. 1080p filmer har som regel mye mindre artifacts på større skjermer. 720p gjennom Blu-Ray derimot, det er en annen sak. Tviler på at jeg ville sett noen særlig forskjell der.

 

@AltF4: Nei, det er egentlig ikke noe jeg tenker over lenger. Det optimale hadde vært å henge TV'en på veggen rett over senteren, men det får vente til høsten når jeg flytter ut.

Lenke til kommentar

Ja, det er vel kanskje en vanesak. Selv vrir jeg TV'en avhengig av hvor jeg er når jeg ser på den (senga eller stolen), det å ha noe rundt den eller henge den opp ikke er noe alternativ. Nå som jeg har blitt ryddenazi (jeg håper det fortsetter!) er jeg endelig fornøyd med å ha såpass tynn TV at det ikke er mulig å bruke toppen som oppbevaringssted lenger. Deilig.

 

Ellers, ToG – Sansen surrer og går i dag også. Den er så snasen den sansen.

 

Og snart kommer kortstokken og et par terninger fra Red Dead Redemption samt coveret til GTA: San Andreas som poster i posten ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Coveret til GTA????

 

 

Dette. Ett av mine favorittspill og for å handle fra Rockstar må man handle for over 20 dollar, så da ble valget lett.

 

Jeg sitter alltid rett foran skjermen og Gud hjelpe de som prøver å sette seg der :p

 

Hehe. Med de store skjermene som er nå om dagen ser jeg ikke helt behovet :p

Lenke til kommentar

Jeg er av den typen som tenker at når man først har gjester kan de jo få nyte litt gjestfrihet, så om jeg sitter litt skrått for TV'en bryr jeg meg mindre, så lenge jeg ser.

 

Å sitte midt i i en kinosal er jo selvfølgelig det beste, og problemet man har der er at det er så mange plasser og så mye å se på at de som er lengst ut på siden og/eller nærmere lerretet blir skjevt. Dette problemet er det svært få som har i stua si, både fordi det er begrenset med hvor mange som kommer for å se på TV og hvor mange sitteplasser man har rundt om kring. Med andre ord kan man sette seg på gulvet om det ikke er nok stoler, og da får man sitte rett foran TV'en da også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...