Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var man hjemme fra jobb, og herregud så trøtt og støl jeg er. Så nå er det tid for en varm dusj, og muligens litt søvn (hvis jeg ikke er nødt til å være barnevakt.)

 

Dagens lærdom: Ikke gå baklengs med et heng inn i en overfylt kjøl... for da kan det være litt vanskelig å komme ut igjen.

Lenke til kommentar

Hva drømte du?

Jeg drømte om noen folk som var utkledd som de fra Organization 13 fra Kingdom Hearts, men så tok de av seg de frakkene og da var de plutselig Akatsuki (en gjeng med badguys fra serien Naruto). Jeg var selv i rollen som Kakashi og var sammen med en hel masse andre som ble tatt til fange av Akatsuki, bortsett fra meg og noen til. Det hele var mye frem og tilbake egentlig. Vi var inne i et hus og gikk fra rom til rom og jeg husker jeg gav mange klemmer til Tobi. Så var det litt frem og tilbake igjen også bestemte jeg meg for å prøve og redde de som var tatt til fange. Jeg repeterte: "Because that's my will of fire!". Så satt jeg i en bil, i baksetet, og kom til en lite stup. Jeg lukket opp døra og gikk kjapt ut mot stupet og hoppet og rullet ned fjellsiden mot gården der jeg bor nå. Han som kjørte bilen hadde til hensikt å drepe meg, men jeg overlevde og gikk mot gården og prøvde å få opp noen av dørene til husene, men de var låst og jeg bare: "Han må ikke se meg, han må ikke se meg...". Det skjedde mye annet også, men jeg har litt vanskeligheter med å forklare det hele, det var så merkelig. :blink: :wacko:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...