Mokko Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Noen sjanse for at Spaceworld sender RDR i dag om jeg bestiller nuh? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Om du derimot går/kjører til en butikk som selger spillet, får du det med en gang. Skjønner ikke hvordan de klarer det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg har nå blitt inspirert til å oppgradere rommet mitt til 2,0, og tenkte jeg skulle pynte med noen daily doodle tegninger. Derfor går spørsmålet til Lakus, kjøpte du A5 eller A6 og hvor små er mini versjonene? Mini-printene har jeg ikke kjøpt, men de er rimelig små. Vil tippe 1/4 av et A4-ark (altså A6). A5 er halvparten av et vanlig A4-ark om du bretter det på midten. Det er de jeg har og jeg kjøpte fire enkle rammer på 14x19cm ca på Clas Ohlson for 29kr per stykk. Måtte skjære av litt i kantene, men hele motivet fikk fint plass likevel. JEG VIL SE MER TRUE BLOOD! OMGJEGSÅFØRSTEEPISODEIGÅROGERINLØØV!1 Er det noen som vet om noen steder som selger iallefall sesong 1 på Blu-Ray under tollgrensa? Og dagens Scrubs-episode er blant mine personlige favoritter! Tune inn på TV2 ASAP. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Dødskul jobb! Gratz Må være stein for å digge slikt. Da har jeg grillet og drukket øl. Happyface på denne karen! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) @ Lakus: Finner ikke True Blood på BluRay til den prisen dessverre. Ikke på de sidene jeg har sett iallefall. Endret 28. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg hadde en fane i nettleseren min som linket til en fin film som het Crater Face. Men jeg kan ikke fatte hvor den kom i fra! Nevermind, Atsjonas was the man responsible. Endret 28. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Om du derimot går/kjører til en butikk som selger spillet, får du det med en gang. Skjønner ikke hvordan de klarer det. Spillet er ikke å oppdrive i Oslo. Satser på å ha det på mandagen.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 @ Lakus: Finner ikke True Blood på BluRay til den prisen dessverre. Ikke på de sidene jeg har sett iallefall. Det som er så irriterende er at det koster 229 kroner for sesong 1 hos Amazon. 29 kroner for mye! Graurrgh! Vurderer å bare kjøpe sesong 1 og 2 boksen, betale 100 kr forenklet fortolling og få hele skjiten for rundt 5-600 kroner. Men det må vente til neste lønning. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Herlig, Red Dead Redemption stoppet opp midt i oppdraget jeg er i. Hovedoppdraget man jobber frem mot siden starten av spillet. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg hadde en fane i nettleseren min som linket til en fin film som het Crater Face. Men jeg kan ikke fatte hvor den kom i fra! Nevermind, Atsjonas was the man responsible. Du har ikke lest om den nye phisingmetoden? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg hadde en fane i nettleseren min som linket til en fin film som het Crater Face. Men jeg kan ikke fatte hvor den kom i fra! Nevermind, Atsjonas was the man responsible. Ikke noe å klage på i allefall, den videoen var fantastisk! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Film tiem! Har ikke sett denne på ørten år. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=sY9PeJOZpeA&feature=player_embedded Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Film tiem! Har ikke sett denne på ørten år. Hvilken film? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Dracula 2000. Den er litt usynkronisert mellom stemmene og filmen. <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå