Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå blitt inspirert til å oppgradere rommet mitt til 2,0, og tenkte jeg skulle pynte med noen daily doodle tegninger. Derfor går spørsmålet til Lakus, kjøpte du A5 eller A6 og hvor små er mini versjonene?

Mini-printene har jeg ikke kjøpt, men de er rimelig små. Vil tippe 1/4 av et A4-ark (altså A6). A5 er halvparten av et vanlig A4-ark om du bretter det på midten. Det er de jeg har og jeg kjøpte fire enkle rammer på 14x19cm ca på Clas Ohlson for 29kr per stykk. Måtte skjære av litt i kantene, men hele motivet fikk fint plass likevel.

 

JEG VIL SE MER TRUE BLOOD! OMGJEGSÅFØRSTEEPISODEIGÅROGERINLØØV!1

 

Er det noen som vet om noen steder som selger iallefall sesong 1 på Blu-Ray under tollgrensa?

 

Og dagens Scrubs-episode er blant mine personlige favoritter! Tune inn på TV2 ASAP.

Lenke til kommentar

@ Lakus: Finner ikke True Blood på BluRay til den prisen dessverre. Ikke på de sidene jeg har sett iallefall.

Det som er så irriterende er at det koster 229 kroner for sesong 1 hos Amazon. 29 kroner for mye! Graurrgh! Vurderer å bare kjøpe sesong 1 og 2 boksen, betale 100 kr forenklet fortolling og få hele skjiten for rundt 5-600 kroner. Men det må vente til neste lønning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...