AltF4 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg skal egentlig ha sidemålseksamen i morgen, men skolen har gått i streik. Så... Langhelg. ^_^ Hvis at går riktig dårlig blir jeg den eneste jobb fra og med om et par uker. Det kan bli interessant. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Utdanningsdirektoratet har allerede erklært at dere ikke slipper unna trekkfageksamenene deres, Ehtram. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du hørtes nesten litt skadefro ut tidligere der Eplefe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nei, for min del er jeg glad for at skolen min ikke er tatt ut i streik. Jeg hadde friket ut av tanken på å måtte ta den opp igjen senere, jeg stresser nok som det er. Dessuten er jeg ferdig med skriftlig eksamen i morgen, ingen "kanskje" eller venting. Deiligste følelsen siden jeg begynte på VGS. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg skal egentlig ha sidemålseksamen i morgen, men skolen har gått i streik. Så... Langhelg. ^_^ Noo. Heldig du <_< . Jeg skal ha muntlig prøve i samfunnsfag i morgen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Uh, Ehtram? Det jeg fant på de oppdaterte listene var dette: Ingen videregående skoler i Bergen blir foreløpig stengt. - Elevene på de vidaregående skolene skal møte som normalt på fredag. Hver skole vil gi informasjon om hvordan undervisningen blir rammet, sier informasjonssjef Stanley Hauge i Hordaland fylkeskommune. Privatisteksamen vil også gå som normalt fredag. - Vi har søkt om dispensasjon for privatisteksamen neste uke også, men vi kan ikke forskutere dette, sier Hauge. Garnes vidaregåande skule - mange lærere i streik, men eleverne møter som normalt Arna vidaregåande skule - mange lærere i streik, men eleverne møter som normalt Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Snakket med læreren tidligere i dag. Det gjelder bare for enkelte klasser. Og quote fra facebook: Dei fleste lærarane ved Garnes vgs er i streik frå fredag 28. Elevane treng ikkje møte på skulen før streiken er over. Unntaket er klasser som har fått beskjed om å møte til visse tider- 1c, 1mkb og 2mka. Følg med på www.hordaland.no for informasjon om når de skal møtet på skulen igjen, men sjå bort frå informasjonen som ligg der no om å møte på skulen fredag morgon Endret 27. mai 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ahaaa. Logisk. Fant forøvrig ut at om dere ikke får ta eksamen opp igjen så er det opp til en byråkrat i utdanningsdirektoratet å bestemme om dere får vitnemål eller ikke. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du bare nyter dette, dont you? Helt ærlig klarer jeg ikke å engasjere meg selv. Er så lei alt for tiden, så er bare glad for litt mer tid for meg selv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Noen som vet hvor i Oslo man finner RDR til PS3? Og i hvilken butikk de ikke er så nøye med forsegling av spill ved innbytte? Sitter nemlig på et helt nytt spill, men som ikke kom med forsegling fra butikken, og jeg vil bytte det. Lokale Elkjøp'en godtok det ikke. Endret 27. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nei, jeg forstår deg egentlig godt. Jeg hadde ikke takket NEI til langhelg egentlig, men jeg vil bare bli ferdig. Jeg bare blir bombadert med fakta fordi folk tror at min skole streiker og. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Game godtar de fleste spill, det gjør de i alle fall her. Kan ikke si sikkert om du får full pris for den siden den ikke har forsegling da. Hvilke butikker i Oslo som har RDR til PS3 vet jeg naturlig nok ikke da jeg bor ganske langt unna. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Game godtar de fleste spill, det gjør de i alle fall her. Kan ikke si sikkert om du får full pris for den siden den ikke har forsegling da. Jæjæ, får stikke ned en tur i morgo og sjekke ut litt, da.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Yes, this is an actual PC game screenshot! ^_^ Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kondolerer Einride. ^_^ Om det skulle komme en nobelpris i kunst.... Gammal film, men oh so sweet ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 WAS MARIO ORIGINALLY A NEW YORK LANDLORD I MUST KNOW Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hadde de 64bit i 1997??? 64-bit CPUs har dei vel hatt i alle fall sidan 70-talet (Cray etc). Så ja, det hadde dei Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hadde vært spennende å se den artikkelen om hva han Nintendo-fyren mente var fremtiden! Nå skal jeg se film bak øyelokkene mine. God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå