Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, for min del er jeg glad for at skolen min ikke er tatt ut i streik. Jeg hadde friket ut av tanken på å måtte ta den opp igjen senere, jeg stresser nok som det er. Dessuten er jeg ferdig med skriftlig eksamen i morgen, ingen "kanskje" eller venting. Deiligste følelsen siden jeg begynte på VGS.

Lenke til kommentar

Uh, Ehtram? Det jeg fant på de oppdaterte listene var dette:

Ingen videregående skoler i Bergen blir foreløpig stengt.

 

- Elevene på de vidaregående skolene skal møte som normalt på fredag. Hver skole vil gi informasjon om hvordan undervisningen blir rammet, sier informasjonssjef Stanley Hauge i Hordaland fylkeskommune.

 

Privatisteksamen vil også gå som normalt fredag.

 

- Vi har søkt om dispensasjon for privatisteksamen neste uke også, men vi kan ikke forskutere dette, sier Hauge.

Garnes vidaregåande skule - mange lærere i streik, men eleverne møter som normalt

 

Arna vidaregåande skule - mange lærere i streik, men eleverne møter som normalt

Lenke til kommentar

Snakket med læreren tidligere i dag. Det gjelder bare for enkelte klasser. :)

 

Og quote fra facebook:

 

Dei fleste lærarane ved Garnes vgs er i streik frå fredag 28. Elevane treng ikkje møte på skulen før streiken er over. Unntaket er klasser som har fått beskjed om å møte til visse tider- 1c, 1mkb og 2mka. Følg med på www.hordaland.no for informasjon om når de skal møtet på skulen igjen, men sjå bort frå informasjonen som ligg der no om å møte på skulen fredag morgon
Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor i Oslo man finner RDR til PS3? Og i hvilken butikk de ikke er så nøye med forsegling av spill ved innbytte? Sitter nemlig på et helt nytt spill, men som ikke kom med forsegling fra butikken, og jeg vil bytte det. Lokale Elkjøp'en godtok det ikke. :(

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...