Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag sto jeg opp 12. Lenge siden jeg har stått opp så tidlig.

Slo på RDR, joinet en random fjomp og kjørte taktikken Kill´em all.

 

Trur eg kan telle på ei hånd kor mange gongar eg har stått opp etter tolv dei siste, tja, fire-fem åra. (Og i så og seie alle tilfella er det alkoholen som er skuld i at eg står opp såpass seint). :p

Lenke til kommentar

Jeg spilte ikke noe særlig lengre enn til "the burning village" elno i begynnelsen for å være ærlig, altså andre bane :rolleyes:

 

Kjøpte spillet for bytting hos gamestop, men kan ikke bytte det, og synes det ikke var noe særlig gøy når jeg spilte det heller.

 

Hovedtingen som irriterte meg var at fyren gikk litt sakte for min del, og når han kontrollerte dyr xP Grafikken var også ren og pen, men samtidig døll og kjedelig.

Lenke til kommentar

Fridag i dag grunnet eksamen for 10.ende, eller. Fri er å ta litt hardt i. Men var iallefall hjemme fra skolen og har hatt hjemmeoppgaver i mat og helse, matte og gym, så har ryddet alt av rom, vasket tusenvis av fliser, satt på en haug med vaskemaskiner og brettet utallige håndkler.

 

En liten matteoppgave nå før det blir en liten joggetur om en times tid. Løping er herlig om kveldene og gårsdagens tur fra 00-01 gav mersmak! Selvsagt ble det presset inn 4-5 timer med RDR i dag også:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...