AltF4 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Aaah, Encyclopedia Dramatica. Alltid en sikker kilde til korrekt informasjon ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Fascinerende. http://nrkp3.no/filmpolitiet/2010/05/louis-theroux-og-homohaterne/ Sykt. Men Louis Theroux er en utrolig bra programleder/journalist, det skal han ha. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Tilbake i hjemmet etter en bedre middag med familien ute, nå skal pøses ut med bilder av paisleysmile i bildetråden. Jeg vet dere liker det! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jeg så et program med Louis Theroux angående folks tro kontra vitenskapen. Fikk egentlig litt avsmak for fyren, han var så fast bestemt på å ha rett at jeg sympatiserte mer med de som ikke hadde noen bevis utover sin egen tro rett og slett fordi de ble totalt overrumplet av fyren. Fra det, til dette Er det latter det skal være dette rundt 1:38? Endret 26. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Tilbake i hjemmet etter en bedre middag med familien ute, nå skal pøses ut med bilder av paisleysmile i bildetråden. Jeg vet dere liker det! Selvfølgelig liker vi det Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er det latter det skal være dette rundt 1:38?[/size] Er vel ikke så sjeldent at tv verter sliter litt med å finne den rette måten å le av sine egne vitser Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Bare å se på Jon Stewart det ^^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 KRIIIIISE! Jeg har ikke fler bilder av meg seeeelv. Noen som er gode bildetakere som ønsker å ta nudepictures? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jeg trenger bare 12 referral's til på Pointshop.no for å få Red Dead Redemption. Ingen som er keene på å motta en kode på SMS (gratis - og de tar ikke kontakt igjen) for å hjelpe meg..? Forklar hva jeg skal gjøre så skal jeg gjøre det Jippijajajippijippija. Fikk Sherlock Holmes i posten i dag. Har gledet meg til å se den en stund nå. Gled deg God natt folkens. Sov godt! Endret 26. mai 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 @Craxm; 1. Registrer deg på www.pointshop.no/?ref=2555636. 2. Trykk på MIN KONTO, og deretter på NUMMER-GARANTI. 3. Fiks epost-garanti, og deretter nummer-garanti, ved å motta en gratis SMS med et kodeord som du skriver inn. Du vil aldri motta SMS av Pointshop i fremtiden. Ved å gjøre dette gir du meg 5000 "poeng", som jeg mangler 60 000 av for å kunne kjøpe Red Dead Redemption, som totalt koster 198 000 poeng. Og ja, det er ikke noen tulle-side. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Awesome. I dag (torsdag) blir det etter skolen overnattingstur på en øy i skjærgården ved navn Jomfruland. Telt, grilling og turgåing er på agendaen. Eller ikke. Tenker jeg skriker "Gogo!" til å ikke gå med lærerne og heller synge Trololo i lag med klassekamerater. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 aff, camping med kamerater i hælja er avlyst og er uten store planer. What to do Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Mammakamel. Now with 20% more hitman. Noen som vet hvordan jeg får Chrome til å installere den nødvendige programvaren for å spille av NRKs nett-tv? NRK bruker vel silverlight? Har du det installert? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nå er jeg offisiellt redd zombier og slikt. For de som har spilt RE5 vet hva dette ser ut som. URUBOROS IS ALIVE! http://www.youtube.com/watch?v=xu9bqt2OgFM Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 God dag. Ferdig med muntlige høringer i engelsk. Ble ikke halvferdig med det jeg skulle si fordi tida gikk aaaaltfor fort ^^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Faen holdt på å få panikk når jeg skulle snakke foran alle på jobbintervju idag. Jeg har da aldri hatt problemer med å snakke foran folk? Problemet mitt før var at jeg alltid måtte snakke hele tida. Søder! Håper ikke jobben glipper av den grunn. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Idag sto jeg opp 12. Lenge siden jeg har stått opp så tidlig. Slo på RDR, joinet en random fjomp og kjørte taktikken Kill´em all. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Idag sto jeg opp 9. VELDIG lenge siden jeg har stått opp så tidlig. Slo på Nier, og kjørte taktikken Kill´em all. Sånn nå passer det for meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå