Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så et program med Louis Theroux angående folks tro kontra vitenskapen. Fikk egentlig litt avsmak for fyren, han var så fast bestemt på å ha rett at jeg sympatiserte mer med de som ikke hadde noen bevis utover sin egen tro rett og slett fordi de ble totalt overrumplet av fyren.

 

Fra det, til dette :)

 

Er det latter det skal være dette rundt 1:38?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg trenger bare 12 referral's til på Pointshop.no for å få Red Dead Redemption. Ingen som er keene på å motta en kode på SMS (gratis - og de tar ikke kontakt igjen) for å hjelpe meg..? :whistle:

 

Forklar hva jeg skal gjøre så skal jeg gjøre det :)

 

Jippijajajippijippija. Fikk Sherlock Holmes i posten i dag. Har gledet meg til å se den en stund nå.

 

Gled deg :)

 

God natt folkens. Sov godt!

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

@Craxm;

 

 

 

1. Registrer deg på www.pointshop.no/?ref=2555636.

2. Trykk på MIN KONTO, og deretter på NUMMER-GARANTI.

3. Fiks epost-garanti, og deretter nummer-garanti, ved å motta en gratis SMS med et kodeord som du skriver inn. Du vil aldri motta SMS av Pointshop i fremtiden.

 

Ved å gjøre dette gir du meg 5000 "poeng", som jeg mangler 60 000 av for å kunne kjøpe Red Dead Redemption, som totalt koster 198 000 poeng. Og ja, det er ikke noen tulle-side.

 

 

 

 

:)

Lenke til kommentar

Awesome. I dag (torsdag) blir det etter skolen overnattingstur på en øy i skjærgården ved navn Jomfruland. Telt, grilling og turgåing er på agendaen.

 

Eller ikke. Tenker jeg skriker "Gogo!" til å ikke gå med lærerne og heller synge Trololo i lag med klassekamerater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...