Mokko Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg trenger bare 12 referral's til på Pointshop.no for å få Red Dead Redemption. Ingen som er keene på å motta en kode på SMS (gratis - og de tar ikke kontakt igjen) for å hjelpe meg..? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hahahaha, genial plan Lakus. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hva skal jeg gjøre med koden? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jippijajajippijippija. Fikk Sherlock Holmes i posten i dag. Har gledet meg til å se den en stund nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg sitter bare å psyker meg opp til jeg skal begynne å trene igjen i morgen. Jeg har tenkt meg frem til en treningsrutine som gjør at alle opplever deg som maskulin og veltrent. Den involverer naturligvis ikke noe mer fysisk aktivitet enn å bevege munnen minimalt. Prinsippet er at om du dekker til kroppen vil det eneste alle de rundt deg ser være ansiktet. Derfor tygger jeg tyggis mer eller mindre non-stop fra morgen til kvelds for å bygge opp et helvetes sterkt og fremtredende kjeveparti, som selvfølgelig gjør at du ser ut som en sinnsykt veltrent type. Jeg tror ikke det kommer til å funke nevneverdig på meg, men du får tygge i vei du. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hva skal jeg gjøre med koden? Skrive den inn på en side/eventuelt gi den til meg så jeg kan gjøre det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jippijajajippijippija. Fikk Sherlock Holmes i posten i dag. Har gledet meg til å se den en stund nå. Underholdende film! Vært ute i 6 timer i dag, trøtt som en spade nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Fascinerende. http://nrkp3.no/filmpolitiet/2010/05/louis-theroux-og-homohaterne/ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Den så jeg på tv for lenge siden. Helt sinnsykt er det. Forbanna idioter. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Stemmer det, den så jeg og. Noen skulle stille og rolig tatt ut de der fra samfunnet. Og da mener jeg tatt ut som i "tatt ut". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Herregud. Stakkars unger som blir oppdratt i en slik familie. Jeg støtter kamelens tiltak. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Pft. De skulle vært hengt offentlig. Bortsett fra de 3-4 åringene som knapt vet hva en lesbe eller homse er, som ufrivillig blir dratt inn dette tullballet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Pft. De skulle vært hengt offentlig. Bortsett fra de 3-4 åringene som knapt vet hva en lesbe eller homse er, som ufrivillig blir dratt inn dette tullballet. Henging skaper martyrdom dessverre. Det å stille ta ut problemet, som en skalpell skaper ingenting. Det bare fjerner problemet. Hva hvis Jesus ble tatt ut? Da hadde det ikke vært noen kristendom, og ingen som sto opp fra de døde. Endret 26. mai 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Mammakamel. Now with 20% more hitman. Noen som vet hvordan jeg får Chrome til å installere den nødvendige programvaren for å spille av NRKs nett-tv? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Lurer på det samme. Virker som om den ikke vil spille av noen wmv-videoer heller.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg ser på dokumentaren med chrome. Husker ikke helt hvordan jeg fikk den plugin-en though. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg prøvde å se den i Opera, men Opera vil ikke spille av WMV filmer. Funker i IE tror jeg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Tsk, enda en grunn til at dere bør bruke Firefox. ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) En kan kanskje si at dette er hva galskapen og hatet til kun en person kan utvikle seg til, og hvor verdenskjent de kan gjøre seg i tiden vi lever i. Det var tydelig at "Gramps" ikke hadde noe som helst fornuftig å si, men at likevel absolutt alle der følte at de var på det riktige sporet. Må være deilig å kunne være så ignorerende og overbevist om noe som dem. edot: http://encyclopediadramatica.com/Westboro_Baptist_Church Endret 26. mai 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Funker ikke i Chrome. Må ha noe sånt programtillegg, men finner ikke det jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå