Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter bare å psyker meg opp til jeg skal begynne å trene igjen i morgen.

Jeg har tenkt meg frem til en treningsrutine som gjør at alle opplever deg som maskulin og veltrent. Den involverer naturligvis ikke noe mer fysisk aktivitet enn å bevege munnen minimalt. Prinsippet er at om du dekker til kroppen vil det eneste alle de rundt deg ser være ansiktet. Derfor tygger jeg tyggis mer eller mindre non-stop fra morgen til kvelds for å bygge opp et helvetes sterkt og fremtredende kjeveparti, som selvfølgelig gjør at du ser ut som en sinnsykt veltrent type.

Jeg tror ikke det kommer til å funke nevneverdig på meg, men du får tygge i vei du. ;)

Lenke til kommentar

Pft. De skulle vært hengt offentlig. Bortsett fra de 3-4 åringene som knapt vet hva en lesbe eller homse er, som ufrivillig blir dratt inn dette tullballet.

 

Henging skaper martyrdom dessverre. Det å stille ta ut problemet, som en skalpell skaper ingenting. Det bare fjerner problemet.

 

Hva hvis Jesus ble tatt ut? Da hadde det ikke vært noen kristendom, og ingen som sto opp fra de døde.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

En kan kanskje si at dette er hva galskapen og hatet til kun en person kan utvikle seg til, og hvor verdenskjent de kan gjøre seg i tiden vi lever i. Det var tydelig at "Gramps" ikke hadde noe som helst fornuftig å si, men at likevel absolutt alle der følte at de var på det riktige sporet.

 

Må være deilig å kunne være så ignorerende og overbevist om noe som dem.

 

edot:

http://encyclopediadramatica.com/Westboro_Baptist_Church

:)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...