Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Gaara gjorde kort prosess på Kimimaro. :D

 

 

Kort prosess? Han trengte stor hjelp fra Rock Lee, og Naruto varmet til og med opp for Lee. Kimmimaro ville lett tatt dem hvis de ikke var to/tre.

Mulig det, men det var først nå Gaara kom at han virkelig måtte ta i et tak. Dessuten hadde Kimimaro en sykdom som var det han faktisk døde av, ikke av at Gaara tok han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro den mest fremtredende av de følelsene er "Endelig!" :)

La meg gjette: Du synes Lost er rotete og dårlig forklart?

 

vlcsnap-2010-05-24-15h06m40s122.png

 

Jeg så nettopp første del av den første episoden og det er rett og slett helt enormt med hint og stikk til det man ser senere i serien. Ting som skjer i sesong fem og seks passer perfekt inn om man ser den første om igjen osv. Sitter å måper litt over hvordan de har klart det. Det virker kanskje rotete, men om man følger med så får man så enormt mye tilbake.

 

Gleder meg til å fortsette på andre halvdelen nå og til å se avslutningen.

Lenke til kommentar

Søder, tok på feil sokker etter jeg dusja. Merkelig at jeg ikke merket det før nå, jaja ned igjen da.

 

Hva vil egentlig feil sokker si, og hvorfor er det ikke mulig å gå med dem de få timene som er igjen av dagen?

 

Feil sokker er det paret du hadde på deg før du dusja. Og grunnen til det Erik er at jeg har bært et rivingslass inn i en lastebil i regnet idag, og da er de sokkene det jeg kaller for skittentøy(vekt på skitten).

Lenke til kommentar

Jeg så nettopp første del av den første episoden og det er rett og slett helt enormt med hint og stikk til det man ser senere i serien.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Confirmation_Bias

 

Nope, greia er at du ikke kontrollerer når Marston skal skyte, kun hvor. Problemet er at jeg aldri får fyren til å gjøre noe annet enn å samle kuler i brystregionen.

 

Det høres veldig rart ut. På Xbox trekker jeg med Left Trigger, sveiper over ham med siktekornet for å lage noen sånne røde kors, og trykker Right Trigger for å pumpe vedkommende full av bly - akkurat som i vanlig kamp, egentlig, bare i et litt annet tempo. Ikke tapt en duell så langt.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Søder, tok på feil sokker etter jeg dusja. Merkelig at jeg ikke merket det før nå, jaja ned igjen da.

 

Hva vil egentlig feil sokker si, og hvorfor er det ikke mulig å gå med dem de få timene som er igjen av dagen?

 

Feil sokker er det paret du hadde på deg før du dusja. Og grunnen til det Erik er at jeg har bært et rivingslass inn i en lastebil i regnet idag, og da er de sokkene det jeg kaller for skittentøy(vekt på skitten).

 

Skjønner. Litt som å dra på seg t-skjorta man hadde på seg når man leflet med glava tidligere på dagen!

 

[Det høres veldig rart ut. På Xbox trekker jeg med Left Trigger, sveiper over ham for å lage noen sånne kors, og trykker Right Trigger for å pumpe vedkommende full av bly. Ikke tapt en duell så langt.

 

 

Hm. Jeg er høyst usikker på hva det egentlig er jeg har gjort i dueller frem til nå, har fått noen tips i RDR-tråden. Får jukse litt i poker og satse på å bli tatt så jeg havner i en duell og får prøvd meg frem.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

når er det feriepengene skal komme?

Vanlig lønningsdag for stedet du jobber/jobbet.

Du må mer enn gjerne se hele serien for så å se første episode igjen. Hintene og stikkene er der, det er ikke fantasi ;)

Hvordan de klarte det? Tja, de hadde ikke planlagt mer enn en eller to sesong(er), fant ikke på en god slutt, og fant på "forklaringer" etterhvert som sesongene rullet av gårde. Lett å la random bullshit hinte til ting som skjer etterhvert når du har manuset foran deg når du skriver neste del.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...