Cloudemyx Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg er for strengere straffer og diverse fysisk avstrafning, men ser ikke hvorfor unyttig død skal gjøre noe fra eller til. Jeg vet om ihvertfall 2 stk jeg helst skulle sett 6 fot under. Pølse til middag... <_< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Gaara gjorde kort prosess på Kimimaro. Kort prosess? Han trengte stor hjelp fra Rock Lee, og Naruto varmet til og med opp for Lee. Kimmimaro ville lett tatt dem hvis de ikke var to/tre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Konbanwa minna-san! O genki desu ka? Spør altså om hvordan det står til. Endret 23. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg unner ingen døden. Ikke en gang han tyrefekteren. Jeg er sterkt imot dødsstraff, men når det er en sport hvor en mann tar livet av et dyr, på hinsides umoralske og bestialske metoder så føler jeg absolutt ingen medlidenhet for denne mannen. Og jeg har absolutt ingenting til overs for denne såkalte underholdningen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Mitt "nye" putetrekk! Fikk det til bursdag i fjor og fant det igjen nå som jeg ryddet på rommet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hehe, sover du trygt på den da? Og Ohayo gozaimasu, minna-san! (God Morgen alle sammen) Endret 24. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 AltF4: Hehe, har sett et lignende dusjforheng i byen: "Are you feeling dirty, punk?". Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 @Rider: Det finnes vel ingen måte å sovere tryggere på enn oppå Clinter'n? @Sidious: Haha herlig! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Er det noen her som har en god torrent til Lost-finalen eller? Jeg sliter med diverse drittorrenter som snegler avårde i 1+-40kb/s. Edit: Glem det, laster ned med 1,2MB/s nå Endret 24. mai 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Gleder meg til i kveld til LOST finalen! Awesome!!!! Sitter å skal lage nettside nå, vet ikke hvordan den skal se ut.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Den kan se ut som Beatles sin sang "Helter Skelter" høres ut Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Craxdm: Samme her. Skal på butikken senere for å kjøpe brus, potetgull og dipp. Litt rart å tenke på at man ikke kommer til å se Hurley og gjengen på skjermen mer. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Gleder meg til i kveld til LOST finalen! Awesome!!!! Sitter å skal lage nettside nå, vet ikke hvordan den skal se ut.. Hva koder du i? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Til nå har jeg bare prøvd litt i et program som heter Artisteer, men får ikke til noe bra der og kan bare helt basic HTML koding. Siden skal være til det lokale KFUK-KFUM. Craxdm: Samme her. Skal på butikken senere for å kjøpe brus, potetgull og dipp. Litt rart å tenke på at man ikke kommer til å se Hurley og gjengen på skjermen mer. Deilig med 2 timer som avslutning. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva med css? Han sa tross alt nettopp at han ikke kan det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Lost er over.. jeg kan ikke tro det. Sitter her med en del blandede følelser. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Vil tro den mest fremtredende av de følelsene er "Endelig!" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Tror jeg skal begynne på nytt, jeg hoppet av et sted uti sesong fire. Er mulig å finne de første sesongene billig nå, så burde ikke være noe problem. Det eneste kjipe er at jeg må se så utrolig mange episoder jeg husker småting fra bare for å få med meg ting jeg sikkert har glemt. Husker de store fleste tingene frem til da jeg sluttet, så det er liksom ingen overraskelser å hente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå