psyched Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Skulle bare si at han er awesome! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Det er han, det er han virkelig! Kongen av alt og alle etter min mening. Endret 23. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg synes de alle sammen er awesome jeg. Gaara ja, han er faen meg bad-ass. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg skriver nynorsktentamen, har ikke ordbok, og lurer på et par ord: ugjennkjennelig uhelbredelig barmhjertighetsmord å begå å påta flere sykdommer ukentlig den virkningen den beslutningen smertsom helbredelse å være tjent i stedet innvilget tilstedeværende å bli kalt 1000 e-penger til den som klarer det. + at dere er mine beste venner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ukjenkjeneleg Uhelbredeleg Bermhjerteleghetsmord Å bege Å påte Flere sjukdomer Ukentleg Den vikninga Den beslutninga Smertesem Heilbredelse Å væra tjeint I stade Innvelget Tilstedeverende Å bli kelt Som du/dere sikkert skjønner er min teori at med noen e´er og i´er på diverse steder blir alt nynorsk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg skriver nynorsktentamen, har ikke ordbok, og lurer på et par ord: ugjennkjennelig - ? uhelbredelig - ulækjeleg barmhjertighetsmord - Barmhjertig er "miskunnsam". å begå - gjera? tror jeg å påta - ? flere sykdommer - Fleire sjukdommar kanskje? ukentlig - veka, kvar veke, veke- den virkningen - virkning er verknad. den verknaden den beslutningen - beslutning er avgjerd. det blir "den avgjerda" smertsom - Smerte er iallefall "gjere vondt; verkje" helbredelse - ? å være tjent - ? i stedet - ? innvilget - gje, la få, stetta, tildela, innvilga tilstedeværende - jeg fant "til stede" som er "til stades". eller det kan være "frammøtte" å bli kalt - ? 1000 e-penger til den som klarer det. + at dere er mine beste venner. Jeg er ikke nynorskekspert dessverre. Jeg har allefall sjekket ordboken... Hint hint Lakus. Endret 23. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nynorsk er meh. Lost er awesome! http://www.youtube.com/watch?v=di3w1yV4Ehg Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg synes de alle sammen er awesome jeg. Gaara ja, han er faen meg bad-ass. Kimmimaro er kulest. Og det skrives faktisk Kakashi. Endret 23. mai 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Gaara gjorde kort prosess på Kimimaro. Ja Kakashi er riktig skrevet. Tobi er forresten über. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ganske herlig type du, Lakus. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Tssk, Naruto. :rolleyes: Ingen slår Lucy fra Elfen Lied nå det gjelder å være AWESOME. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg skriver nynorsktentamen, har ikke ordbok, og lurer på et par ord: ugjennkjennelig uhelbredelig barmhjertighetsmord å begå å påta flere sykdommer ukentlig den virkningen den beslutningen smertsom helbredelse å være tjent i stedet innvilget tilstedeværende å bli kalt 1000 e-penger til den som klarer det. + at dere er mine beste venner. Google? Nynorsk er meh. Lost er awesome! Nynorsk òg lost er awesome! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Som du/dere sikkert skjønner er min teori at med noen e´er og i´er på diverse steder blir alt nynorsk. Det var i stor grad dette som var min teori også, og som rodde i land en treer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ein trier er da slettast ikkje ein dårleg karakter. Heilt greit for bare å leike med bokstavar. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg mener jeg fikk en 4er skrevet med samme prinsipp. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ein trier er da slettast ikkje ein dårleg karakter. Heilt greit for bare å leike med bokstavar. Nei, eigentleg ikkje. Med tanka på kor lite glad i meg ho dama eg hadde som lærarinne på den tiden var, er ein treer slettes ikkje noko dårleg resultat. No er det tull med portane på routeren min, eg hadde håpa på mykje Red Dead Redemption i kveldinga men der er noko tull med innstillingane til noko portar. Eg trodde me levde i 2010 og var forbi slik tull. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Merker at til tross for at jeg har fått både Alan Wake og RDR denne uken har jeg verken blitt ferdig med noen av dem eller spilt halvparten så mye som jeg hadde planlagt. Does not approve. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg er for strengere straffer og diverse fysisk avstrafning, men ser ikke hvorfor unyttig død skal gjøre noe fra eller til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Merker at til tross for at jeg har fått både Alan Wake og RDR denne uken har jeg verken blitt ferdig med noen av dem eller spilt halvparten så mye som jeg hadde planlagt. Does not approve. Sånn går det når du sløser bort tiden din på damer. Og du som er sånn datamann: Hvordan får jeg tilgang til routeren min når det ikke funker å skrive IP-adressen i nettleseren? Endret 23. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå