AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Pfft, sterke farger og skarp musikk? Hva kan gå galt? Haha, mamma kom nettopp med en Jimi Hendrix singel (altså til platespiller) med Hey Joe og Watchtower på som hun har kjøpt i sine yngre dager. Håper Watchtower er All along the Watchtower! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg merker at jeg ikke er edru enda etter gårsdagen /natten som etterfulgte. Og herregud for et rot det ble... Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fryder meg. At tyrefekting er lovleg er ein skam for heile verda. Til pass for tyrefektaren, håper han ikkje overlevde. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har hatt den beste musikkopplevelsen på mange år! Ferdig med Alan Wake også, som ikke blir best på noen måte noen gang. Angående den tyrefekteren kan jeg ikke noe annet enn å tenke på Hot Fuzz. Skal ikke spoile noe for dere som har vært så uheldige å gå glipp av denne filmen, men la oss si det slik at veldig lignende scener utspiller seg mot slutten av filmen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg merker at jeg ikke er edru enda etter gårsdagen /natten som etterfulgte. Og herregud for et rot det ble... Hva slags eskapader er det du har vært med på nå da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fryder meg. At tyrefekting er lovleg er ein skam for heile verda. Til pass for tyrefektaren, håper han ikkje overlevde. Han overlevde. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Heisann sveisan, hvordan står det til her? Bare vært sporadisk innom i det siste. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg er rimelig nær å debutere i det ville vesten anno 1911! Gal_ape er nærmest truende i sine meldinger, så jeg må varme opp til kveldens eskapader. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hva slags eskapader er det du har vært med på nå da? Er hjemme alene, så.. vel, det startet som en gillfest. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Slike funn redder enhver søndag. Går som ei klokke, selv om det er et lite hakk i sluttsoloen på All Along the Watchtower. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fryder meg. At tyrefekting er lovleg er ein skam for heile verda. Til pass for tyrefektaren, håper han ikkje overlevde. Han overlevde. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fryder meg. At tyrefekting er lovleg er ein skam for heile verda. Til pass for tyrefektaren, håper han ikkje overlevde. Han overlevde. Damn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg aner en smule ironi i at dere ønsker en fyr som dreper dyr død. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Er bensinstasjoner åpne i dag? Jeg har gått tom for røyk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Gal_ape er på jobb på Statoil, så jeg regner med det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg unner ingen døden. Ikke en gang han tyrefekteren. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg unner ingen døden. Ikke en gang han tyrefekteren. Jeg tror deg ikke. Er du for lengre fengselsstraffer isåfall? Endret 23. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fantastisk vær, herlige dager og hele gårsdagen med dama skulle vise seg å bli en gledelig opplevelse. Hva er tingen her i tråden i dag, da? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Gameboy Advance Emulator og Golden Sun på min nye Android mobil er ikke feil i det hele tatt. Lenge leve Golden Sun titlene, to av mine favoritt spill! :heart: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kakashi? (ja jeg vet jeg skrev feil, skrev det slik jeg sier det ) Ja, hva er det nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå