AltF4 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Sliten og full av glassfiber og litt øl er jeg endelig hjemme igjen. Stått og gått siden 12 i dag. Frister noe innmari å fyre opp RDR, men Alan Wake må gjøres ferdig først. Det frister bare ikke. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Den cd'n der hadde jeg. ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Shit is not so cash right now... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Den cd'n der hadde jeg. ^_^ Har den på jobben jeg, hender den kommer frem når unga vil danse. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ikke bare OK Go som kan underholdende "live" musikkvideoer. GoGo LCD Soundsystem! http://www.youtube.com/watch?v=qdRaf3-OEh4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Det er vel strengt tatt regissørene som kan underholdende "live" musikkvideoer, ikke nødvendigvis bandet. Dette er vel forøvrig en av de bedre musikkvideoene laget noen gang, sensurert på dertil egnede steder for å passe inn på YouTube. De sensurerte bitene er i all hovedsak nakenhet og sniffing av en rimelig "god" dose heroin i starten. Dessverre ødelegger også sensuren for slutten som viser at personen i videoen er en jente. Endret 22. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Helvete da...vokspropp i øret som ikke går bort. Da må jeg vel til legen å skylle igjen. Irriterende som fy. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det er vel strengt tatt regissørene som kan underholdende "live" musikkvideoer, ikke nødvendigvis bandet. Dette er vel forøvrig en av de bedre musikkvideoene laget noen gang, sensurert på dertil egnede steder for å passe inn på YouTube. De sensurerte bitene er i all hovedsak nakenhet og sniffing av en rimelig "god" dose heroin i starten. Dessverre ødelegger også sensuren for slutten som viser at personen i videoen er en jente. Tjaa selvsagt, men det må være en grunn til at OK Go har flere, mens andre har ingen da. Forøvrig er den rå ja, har sett en usensurert på youtube før. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kakashi? (ja jeg vet jeg skrev feil, skrev det slik jeg sier det ) Fyrer opp sesong 6 av House nå! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Godt valg backstabber. Så nettopp episode 5 av den selv. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Følgjer den sjølv på Canal Plus, må seie eg liker denne sesongen foreløpig. Håper sesongavslutninga blir like bra som i ses. 1, 4 og 5. Endret 22. mai 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Tja, den er ok. Ikkje noko spesielt foreløpig. Men det er vel to episodar eg ikkje har sett enda, så kanskje eg skifter meining om to veker. Største nedturen er nok subplottet med Taub og kona hans. Grusamt kjedeleg. Endret 23. mai 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har sett de 4 første episodene. Its awesome! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Tjaa selvsagt, men det må være en grunn til at OK Go har flere, mens andre har ingen da. At OK Go har flere er nok ingen tilfeldighet nei, men det er ikke alle musikktyper og band som passer til slike videoer. Jeg syns ikke jeg ser Dimmu Borgir hoppe rundt på tredemøller for å si det slik ^_^ Vel, helt til jeg så denne. Endret 23. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 http://wildammo.com/2010/03/25/the-wildest-alphabet-illustrations-ever/ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg er moderat fyllesjuk nå, og merker at Teletubbies som danser til Dimmu-Borgir er litt for sterk kost for meg per nå. ^^ Endret 23. mai 2010 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå