Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel strengt tatt regissørene som kan underholdende "live" musikkvideoer, ikke nødvendigvis bandet.

 

Dette er vel forøvrig en av de bedre musikkvideoene laget noen gang, sensurert på dertil egnede steder for å passe inn på YouTube. De sensurerte bitene er i all hovedsak nakenhet og sniffing av en rimelig "god" dose heroin i starten.

 

 

Dessverre ødelegger også sensuren for slutten som viser at personen i videoen er en jente.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt regissørene som kan underholdende "live" musikkvideoer, ikke nødvendigvis bandet.

 

Dette er vel forøvrig en av de bedre musikkvideoene laget noen gang, sensurert på dertil egnede steder for å passe inn på YouTube. De sensurerte bitene er i all hovedsak nakenhet og sniffing av en rimelig "god" dose heroin i starten.

 

Dessverre ødelegger også sensuren for slutten som viser at personen i videoen er en jente.

Tjaa selvsagt, men det må være en grunn til at OK Go har flere, mens andre har ingen da. Forøvrig er den rå ja, har sett en usensurert på youtube før.
Lenke til kommentar

Tjaa selvsagt, men det må være en grunn til at OK Go har flere, mens andre har ingen da.

 

At OK Go har flere er nok ingen tilfeldighet nei, men det er ikke alle musikktyper og band som passer til slike videoer. Jeg syns ikke jeg ser Dimmu Borgir hoppe rundt på tredemøller for å si det slik ^_^

 

Vel, helt til jeg så denne.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...