Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Fy flate kombisatan det er bra vær! Har sittet ute i halvannen time å lest bok og jeg er faktisk blitt litt solbrent. Bare bittelitt, men det er ikke mye som skal til for at en nordmann skal kunne si at det er sommer. Og det er det nå. Får bare håpe at det holder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Villandens kveld er også min.

 

Hentet Red Dead Redemption i dag, kjøpte meg ny deo og oppdaterte månedkortet mitt. Og på bussen hjem satt jeg slik at jeg sa Råholts nydeligste dame på bussen de gangene jeg ikke sov, som egentlig var ganske lenge. Men hun er nydelig, og jeg vet ingenting om henne. Så glaningen er helt berettiget føler jeg.

 

Nå skal det drikkes øl og nytes varme.

 

Og vet dere hvilken vits jeg ler meg skakk av om dagen? Den der "ikke jeg heller" vitsen. Den er rimelig dårlig, men det er slik jeg liker den.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Har aldri hørt om RDR... Sidemåleksamen gikk nokså bra, skrev nesten 2 sider på oppgave 1.

 

Aner ikke hvordan det gikk her, egentlig. Følte bare at det ble et sammensurium av tanker og meninger, at jeg repeterte meg selv, og at nynorsken sikkert har 1000 feil, til tross for at jeg brukt ordboka en del. Kan bli veldig bra, kan bli veldig dårlig, jeg har ikke peiling. Skrev oppgave 2, 2,5 sider, btw.

Lenke til kommentar

Har gått mot meg selv i dag, først lastet jeg ned to plater og for det andre lastet jeg ned Lars Vaular og Karpe Diem.

 

Sistnevntes "Ruter" er så himla kul.

 

Kvelden har gått med til grill og øl, og for første gang (på lenge? noen sinne?) skriver jeg i SO smått beruset.

Lenke til kommentar

Sjekk Google. Ja, du kan styre. :D

Jeg klarte det :D

 

Har gått mot meg selv i dag, først lastet jeg ned to plater og for det andre lastet jeg ned Lars Vaular og Karpe Diem.

 

Sistnevntes "Ruter" er så himla kul.

 

Kvelden har gått med til grill og øl, og for første gang (på lenge? noen sinne?) skriver jeg i SO smått beruset.

Du vet spotify er gratis uten invite nå?

Lenke til kommentar

Jeg sitter mer eller mindre å griner. Det er ikke ofte.

 

Har nemlig akkurat sett ferdig The Road og uansett hvor kritisk jeg har lyst til å være mot filmen klarer jeg det ikke. Slutten er så enormt følelsesladet selv om den er rimelig standard at det blir umulig for meg å si noe vondt om den nå.

Lenke til kommentar

Har gått mot meg selv i dag, først lastet jeg ned to plater og for det andre lastet jeg ned Lars Vaular og Karpe Diem.

 

Sistnevntes "Ruter" er så himla kul.

 

Kvelden har gått med til grill og øl, og for første gang (på lenge? noen sinne?) skriver jeg i SO smått beruset.

Du vet spotify er gratis uten invite nå?

Karpe Diems siste album er ikke på spotify enda.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...