Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Code Geass?

 

Isåfall, liker den veldig godt. Liker animen også, selv om jeg bare har sett første season :)

Lenge siden jeg har sett anime nå igrunn. Holder på med en serie. Dollhouse :)

 

Holder forresten på og eksperimenterer med et design/konsept på en hjemmeside.

Og siden du virker som et oppegående menneske med over gjennomsnittlig god smak for det ene og det andre så hadde det vært spennende å høre hva du synes. Hvis du føler for det selvfølgelig!

 

Her!

 

Kritikk og Kudos er velkommen :)

 

Edit: Har bare testet i Safari til nå, så vet ikke hvordan den vil vise i andre nettlesere.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Veldig kult design! Velkommen var kanskje litt vanskelig å lese, men ellers svært stilrent. Likte ideen med notatblokka, er de ordene ment å skulle vær forskjellige linker eller noe sånt?

 

Virker absolutt som starten på en side som sier litt om deg. Så Kudos!

 

Code Geass?

 

Isåfall, liker den veldig godt. Liker animen også, selv om jeg bare har sett første season :)

Lenge siden jeg har sett anime nå igrunn. Holder på med en serie. Dollhouse :)

Elsker og hater den sangen. Elsker fordi den er så vakker, og hater pga det jeg forbinder den med.

 

Er fra Code Geass ja. Du har hørt sangen også hvis du har sett hele sesong 1. Selv hatet jeg serien etter første sesong pga "you know what". Men i løpet av andre sesong sluknet hatet og jeg begynte å elske serien igjen. <3

 

Hvordan klarte du forresten å bare se sesong 1, det var jo så mange spørsmål igjen etter den?

 

Oh, og Dollhouse er også en digg serie.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Takk så meget!

Hele bildet er en link til neste side med et annet konsept, men ser at neste side ikke fungerer i Firefox eller Opera, bare Safari og Chrome :huh: Merkelig.

 

Vell, jeg har den fantastiske uvanen at jeg ikke ser de neste sesongene hvis jeg liker første sesongen og den har en minneverdig slutt. Rett og slett fordi jeg er redd for å få alle de gode/triste/etc

minnene voldtatt av en elendig oppfølger.

Minnene blir selvfølgelig ikke voldtatt, men de blir liksom ikke det samme hvis oppfølgeren begynner

å tulle med karakterene eller storyen. (Godt eksempel -> FFX-2) :whistle:

 

Har flere animer som jeg bare har sett første sesong av, FMA bl.a. Tror ikke jeg kommer til å se sesong 2 heller av den. Gud, hvor trist slutten var :cry:

Lenke til kommentar

(Godt eksempel -> FFX-2) :whistle:

Pfft! ^_^

 

Skjønner hva du mener, men det passer ikke for serier som Code Geass hvor sesong 2 er en direkte fortsettelse på sesong 1. Altså at det forsetter der de slapp i den første sesongen.

 

Likte du virkelig måten sesong 1 av Code Geass sluttet på da? R2 er jo en direkte fortsettelse, og R1 sluttet jo så åpent at det måtte være fortsettelse. Men så er mitt inntrykk av R1 kanskje preget av hendelsen jeg nevnte:

Det at Euphy dør på en så forferdelig måte knuste rett og slett hjertet mitt. Hun var favorittkarakteren min. :cry:

 

 

Og med sesong 2 av FMA, mener du da FMA: Brotherhood? Det er jo egentlig ikke en oppfølger, men en remake av samme serie som følger tettere på mangaen.

 

Enig i at det var trist.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Vell, jeg synes ikke den var dårlig, og hele animen ga et solid inntrykk. Blir kanskje feil å si at det er slutten som gjør at jeg ikke ser neste sesong, helheten er kanskje bedre. Men for min del er avslutningen en viktig faktor når det kommer til inntrykket av helheten.

 

Har ikke lest om neste sesong av CG, så hvor den tar opp handlingen og div. vet jeg ikke noe om.

Men om du med hånden på hjertet og en weebo i halsen kan si at sesong 2 er bedre enn sesong 1 så skal jeg sette meg ned med den :)

 

Angående sesong 2 av FMA så er det godt mulig det er brotherhood jeg mener. Leste en plass hvor det sto at neste sesong av FMA var kommet, så reknet blindt med at det var sesong 2 :)

Lenke til kommentar

Du sluttet vel å se når:

Suzaku og Lerouch skjøt på hverandre, og skjermen gikk i svart?

Det inntrykket jeg satt igjen med etter sesong en kan oppsummeres så kort som WTF!

 

Vel jeg synes sesong 1 og 2 av Code Geass burde være en og samme, de er så sammenflettet at det er vanskelig å se for seg den ene uten den andre, alle svarene kommer i sesong to, men hvis jeg skulle velge så ja, sesong 2 er bedre enn sesong 1, med hånden på hjertet og en weebo i halsen. ^_^

 

Og hvis du skulle være ute etter flere triskte serier, eller bare gode så er det bare å spørre. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Det var der jeg sluttet ja ;)

Syns igrunn det var ganske så merkelig ja, men det er bedre enn å fortsette med sesong 2 hvor de kommer opp med en eller annen idiotisk forklaring på hva som skjedde/skjer osv ^_^

Men da skal jeg ta et dypt trekk og laste ne..blablabla...skaffe meg sesong 2 :)

 

Om du har noen triste/gripende serier så tar gjerne imot noen tips :)

Lenke til kommentar

Det er flink nubbiz det. ^_^

 

Hmm, Wolf's Rain har du sett, og regner med du har sett Elfen Lied og Death Note også. Skal vi se,Gunslinger Girl, Clannad og Claymore har alle en del triste elementer, men hvis du vil ha virkelig trist må det nesten bli Clannad After Story og Saikano.

 

Edit: Kan vel også legge til Monster på gripende delen tror jeg.

 

Og kan jo ikke glemme en av de store favorittene mine D.Gray-man. Det er ikke så mange triste øyeblikk, men de er deffinitivt der.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Der var det en del ja :D

 

Japp, sett det. Også sett noe Claymore.

Har ikke hørt om Clannad After Story eller Saikano. Det skal sjekkes!

 

Holdt på med en Anime for en stund siden kommer jeg på. D-Gray Man om jeg husker riktig :huh:

 

edit: D.gray-man het den kanskje ja :p

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...