Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tror jeg er "banen" til de fleste av oss som frå gode karakterer i norsk.

 

I det siste har jeg begynt å skrive kapitler på stilene mine, sånn at jeg kan avslutte med åpne tråder. Er jo selvsagt ikke det beste å gjøre, men det fungerer når vi får for lite tid.

Lenke til kommentar

Eksamen i morgen blir spennende. Satser på en sakprosaoppgave om noe gøy, så kan jeg skrive kåseri eller essay. ^_^

 

^ This.

 

EDIT: Og i og med at det blir sakprosa satser jeg ikke på noen skjønnlitterær oppgave. Vet ikke helt hva jeg foretrekker, egentlig..

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Mokko for president!

 

Ellers:

 

1. Har dere forumbrukere rundt om i det veldige land noen ideer til konkurranser på Gamer.no LANet? Vi skal nok klare å finne på en del selv, men input fra utenforstående er aldri negativt.

2. Jeg har kjøpt AirVideo (17kr) til iPhonen. Utrolig kult program! Den kobler telefonen opp mot PC'en og lar de streame filmer fra PC'en. Det hakker ikke i det hele tatt, og så lenge du ikke hopper frem og tilbake i filmen slipper du "buffring" og sånne irriterende ting (i alle fall her i huset). Men, det som er enda mer nifty er at hvis filmen er i et format som ikke blir støttet av iPhone blir filmen automatisk konvertert mens du streamer (nok en gang uten lag). Epicsauce!

Nå kan du lure på hvorfor jeg ikke bare ser filmene på PC'en, men svaret er enkelt. Det å ligge i senga/på sofaen og se film er digg! ;)

 

Forøvrig skal jeg legge meg nå, så dere får ha en god natt. Vi snakkes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...