Error Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har en ide. Hvis alle her donerer 50 kroner til meg så kan jeg kjøpe RDR! Noen som blir med? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hvis du betaler ei dåse skruf til meg Nettopp sett Prince of Persia. Tja.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Dude, jeg vil og gå i tiende klasse. :| Eksamen i morgen blir spennende. Satser på en sakprosaoppgave om noe gøy, så kan jeg skrive kåseri eller essay. ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Eksamen i morgen blir spennende. Satser på en sakprosaoppgave om noe gøy, så kan jeg skrive kåseri eller essay. ^_^ We are the same, you and I. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Neh, skjønnlitterær tekt slår sakprosa any day. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ikke under press, nei. Jeg kan alltid skvise ut litt lett ironi og stuff, verre å produsere en skjønnlitterær tekst på fem timer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 True. Var nok en av grunnene til at jeg aldri fikk skikkelige avsluttninger på stilene mine. ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det tror jeg er "banen" til de fleste av oss som frå gode karakterer i norsk. I det siste har jeg begynt å skrive kapitler på stilene mine, sånn at jeg kan avslutte med åpne tråder. Er jo selvsagt ikke det beste å gjøre, men det fungerer når vi får for lite tid. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Eksamen i morgen blir spennende. Satser på en sakprosaoppgave om noe gøy, så kan jeg skrive kåseri eller essay. ^_^ ^ This. EDIT: Og i og med at det blir sakprosa satser jeg ikke på noen skjønnlitterær oppgave. Vet ikke helt hva jeg foretrekker, egentlig.. Endret 20. mai 2010 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Bah, opp halv 6 i morgen. Jeg burde gå å legge meg. Haha å herre. Endret 20. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Var vel heller broren som trengte de :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Eventuelt de som skal ligge med ham. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Kanskje det var derfor han tok de. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har hørt at Bill Kaulitz (han vokalisten) liker å kline med broren sin.... Han har iallefall sagt det i et intervju. *spy* Jeg har vondt i hodet igjen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Nå kan det virke som de liker å dra det ennå litt lengre. Ta en whiskey! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg går heller ned og tar to 500mg Paracet. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har en ide. Hvis alle her donerer 50 kroner til meg så kan jeg kjøpe RDR! Noen som blir med? RDR? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Red Dead Redemption, tipper jeg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Mokko for president! Ellers: 1. Har dere forumbrukere rundt om i det veldige land noen ideer til konkurranser på Gamer.no LANet? Vi skal nok klare å finne på en del selv, men input fra utenforstående er aldri negativt. 2. Jeg har kjøpt AirVideo (17kr) til iPhonen. Utrolig kult program! Den kobler telefonen opp mot PC'en og lar de streame filmer fra PC'en. Det hakker ikke i det hele tatt, og så lenge du ikke hopper frem og tilbake i filmen slipper du "buffring" og sånne irriterende ting (i alle fall her i huset). Men, det som er enda mer nifty er at hvis filmen er i et format som ikke blir støttet av iPhone blir filmen automatisk konvertert mens du streamer (nok en gang uten lag). Epicsauce! Nå kan du lure på hvorfor jeg ikke bare ser filmene på PC'en, men svaret er enkelt. Det å ligge i senga/på sofaen og se film er digg! Forøvrig skal jeg legge meg nå, så dere får ha en god natt. Vi snakkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå